דיגיטל וטק

חברת הסייבר הישראלית שתימנע הדלפות מידע ב-ChatGPT

חברת סנטרה, שפועלת בתחום ההגנה על מידע בענן, משיקה את ChatDLP Anonymizer, תוסף חדש שמטרתו להסיר מידע אישי (PII) מ-ChatGPT ו-Google Bard
מערכת ice | 
רון רייטר (צילום סנטרה)
חברת סנטרה, שפועלת בתחום ההגנה על מידע בענן, משיקה את ChatDLP Anonymizer, תוסף חדש שמטרתו להסיר מידע אישי (PII) מ-ChatGPT ו-Google Bard. משפר את אבטחת המידע של ארגונים על ידי צמצום הדליפות של מידע קריטי, ויאפשר להם למנף את היתרונות של טכנולוגיית ה-AI החדשה שצוברת תאוצה. בכך, יסייע התוסף להניע את צמיחת הארגונים תוך שמירה על אבטחת המידע החשוב ביותר שלהם.
על ידי הטמעת ChatDLP שפיתחה Sentra, ארגונים יכולים להבטיח עמידה בתקנות הפרטיות המקובלות בארץ ובעולם, ולצמצם את הסיכון של דליפת מידע רגיש ממודלי שפה ציבוריים (LLM). השקת התוסף ופיתוחו תסייע לסנטרה להמשיך ולספק הגנה על המידע הארגוני מקצה לקצה, ללא תלות במיקומו.  
 
כניסתן של פלטפורמות Generative AI לשימוש בקרב הציבור הרחב העלו את רמות הסיכון עבור ארגונים ומשתמשים בודדים, ועלולות לסכן את אבטחתו של דאטה בעל ערך. בעוד שפלטפורמות כמו ChatGPT הוכיחו את עצמן כיעילות ומסייעות בפעולות שונות, אותן יכולות מביאות דאגות מהותיות בכל הקשור לפרטיות ואבטחת נתונים. ChatDLP משתמש ביכולות הליבה של Sentra כפלטפורמת DSPM, ומציע לארגונים נראות מקיפה על מנת לקבל הבנה מעמיקה אודות הדאטה ואמצעי האבטחה שלהם. ChatDLP מאפשר להבטיח שלא ידלפו נתונים רגישים ל-CharGPT או ל-Google Bard, מה שמאפשר לארגונים לאמץ את הטכנולוגיות הללו עם ההגנות המתאימות.
״Chat GPT ו-Google Bard כבר הוכיחו את עצמם ככלים פרודוקטיביים שמשנים את התעשייה ויש להם את הפוטנציאל להשפיע על מיליון משימות יומיומיות.״ אומר רון רייטר, מייסד שותף ו-CTO ב-Sentra. ״עם זאת, במירוץ לנצל את יתרונותיה של הטכנולוגיה המתפתחת הזו, ארגונים לוקחים על עצמם סיכונים חדשים בכל מה שקשור באבטחה ובפרטיות נתונים. במהלך החודשים האחרונים מספר בכירים בתחומי אבטחת המידע עודדו אותנו לפתח את ChatDLP Anonymizer כהרחבה לפלטפורמת ה-DSPM שלנו. על ידי הטמעת תוסף חדשני זה ארגונים יוכלו להרגיש בטחונים שעובדיהם משתמשים בצורה בטוחה במודלי AI שפה.״
ה- ChatDLP Anonymizer של סנטרה ממנף מודלים חדשניים של זיהוי ישויות וביטויים המבוססים על Generative AI כדי לסנן ביעלות מידע רגיש כולל שמות, כתובות דוא״ל, מספרי כרטיסי אשראי ומספרי טלפון. הפיצ׳ר החדש זמין גם בגרסת enterprise שמעביר את ההנחיות של ChatGPT ו- Google Bard לעיבוד בתוך תשתית הענן של הלקוח. הדבר מבטיח שהנתונים הרגישים יישארו מאובטחים ומותאמים למנוע הסיוג לשימור פרטיות, כמו גם פיצ׳רים המספקים ראיה ושליטה מלאים. בדומה לפלטפורמה של סנטרה המספקת הגנה על מידע רגיש לארגונים ללא הורדת קצב ההתפתחות העסקית, כך ChatDLP תאפשר לארגונים לעשות שימוש בכלי Gen AI בצורה בטוחה ומאובטחת יותר. 
ChatDLP זמין לשימוש עבור משתמשי ChatGPT החל מהיום, ועבור משתמשי Google Bard החל מה-12 ביוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה