דיגיטל וטק

טוויטר בדרך להיסגר? אילון מאסק נכנע לאיומים בתגובה דרמטית

אילון מאסק אישר את הטענות של מנכ"ל טויטר לשעבר, ג'ק דורסי, שטען כי ממשלת הודו איימה לסגור את הרשת החברתית במדינה והודה: "לטוויטר אין ברירה אלא לציית לממשלות המקומיות. אם לא נציית לחוקי השלטון המקומי, נסגר"
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום vecteezy, יוטיוב/ TED)
מנכ"ל טוויטר לשעבר, ג'ק דורסי, שפוטר על ידי אילון מאסק בעת שרכש את החברה וירש בעצמו את המקום של דורסי עד לאחרונה, עורר סערה בשבוע שעבר כשטען כי ממשלת הודו איימה על הרשת החברתית שתסגור אותה ולא תאשר שימוש בה במדינה, וכמו כן תפשוט גם על בתים של עובדים בכירים בחברה.
מאסק הגיב כעת על הדברים וטען כי אין לו ברירה אחרת, אלא לציית לבקשות של הממשל ההודי. דבריו של מאסק נאמרו לאחר פגישתו עם ראש הממשלה נרנדרה מודי בניו יורק, בה נאמר כי השניים דנו בתוכניות של הקמת בסיס ייצור בהודו עבור כלי רכב חשמליים, זאת במסגרת בעלותו של מאסק גם בענקית הרכבים החשמליים טסלה.
מאסק נשאל על החשיפה של דורסי והודה: "לטוויטר אין ברירה אלא לציית לממשלות המקומיות. אם לא נציית לחוקי השלטון המקומי, נסגר. הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות הוא לציית לחוקים בכל מדינה נתונה. יותר מזה אין לנו מה לעשות".
עוד הוסיף מאסק כי "ישנם כללים ותקנות שונים עבור צורות שונות של ממשלות, נעשה כמיטב יכולתנו לספק את הביטוי החופשי ביותר שאפשר במסגרת החוק". דורסי טען כי ממשלת הודו איימה על מאסק שהיא תסגור את טוויטר במדינה, אם היא לא תגביל חשבונות שהוגדרו כ"קריטיים" במהלך מחאת החקלאים. הממשלה ההודית מצידה הגיבה על כך וטענה כי מדובר ב"שקר מוחלט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלק אביר חופש ביטוי
    אאא 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המטרה היחידה שלו זה כסף כוח וכבוד
    סגור