דיגיטל וטק

גאווה לגלאסבוקס: זו ההסמכה היוקרתית שקיבלו

חברת התוכנה גלאסבוקס בעננים. איגוד אבטחת הענן CSA מודיע לחברה על קבלת הסמכת Star Level 1 ומסמן עוד נקודה יוקרתית שגלאסבוקס כובשים
מערכת ice | 
ירון מורגנשטרן (צילום גלאסבוקס)
חברת התוכנה גלאסבוקס (Glassbox), ספקית מובילה של פתרונות לניתוח גלישה בערוצים דיגיטליים, הודיעה כי קיבלה הסמכת Star Level 1 מאיגוד אבטחת הענן – Cloud Security Alliance.
CSA הוא הארגון המוביל בעולם שפועל להגדרת השיטות היעילות ביותר לאבטחת סביבות ענן ולהעלאת המודעות להן. עם קבלת ההסמכה, גלאסבוקס ממשיכה להוביל את תחום ניתוח והבנת חוויות המשתמש בכל הנוגע לאבטחה ופרטיות המשתמש. בתחילת השנה הכריזה החברה על אישור שקיבלה לשני פטנטים אשר מבטיחים את הפרטיות של נתוני המשתמשים ובמקביל מספקים ללקוחות תובנות חסרות תקדים שמשדרגות את חוויות המשתמשים שלהם בדיגיטל.

"גלאסבוקס ממשיכה לקבל מגורים מובילים הסכמות בתחום הפרטיות והאבטחה", מסר ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס. "אני מובילים את השוק שלנו בתחומי הפרטיות והאבטחה עם עמידה בתקנים והרגולציות המחמירים ביותר כמו HIPAA, GDPR, ISO/IEC, SOC 2 ועכשיו CSA ועוד. הלקוחות שלנו נותנים בנו אמון שהמשתמשים שלהם מוגנים. אנחנו נמשיך לפעול ולוודא שהאמון בנו לא יופר ויהיה מגובה ומאומת על ידי הסטנדרטים הגבוהים בשוק".
הסמכת Star Level 1 של CSA כרוכה בביצוע מספר תהליכי בדיקה שמתעדים את בקרות האבטחה המוצעות על ידי ספקים של שירותי ענן בכל תחומי הגנת המידע ומאפשרים ללקוחות לבחון את רמת האבטחה של ספק שירות הענן. תהליכי הבדיקה בתחום הפרטיות מבוססים על תקנות GDPR ו-CPRA. כל המידע מפורסם ונגיש לכל, כדי לקדם שקיפות בתעשייה ולספק ללקוחות נראות מלאה על שיטות האבטחה של כל ספק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה