דיגיטל וטק

פייסבוק חושפת: הבינה המלאכותית שתרעיד את עולם הפרסום

חברת Meta חושפת היום פרטים נוספים על השימוש שלה בבינה מלאכותית כדי לשפר את הביצועים של מודעות לעסקים, לרבות הצצה ל-AI Sandbox שבוחן לראשונה יכולות של בינה מלאכותית גנרטיבית (Generative AI) עבור מפרסמים
מערכת ice | 
פייסבוק (צילום shutterstock)
חברת Meta חושפת היום פרטים נוספים על השימוש שלה בבינה מלאכותית כדי לשפר את הביצועים של מודעות לעסקים, לרבות הצצה ל-AI Sandbox שבוחן לראשונה יכולות של בינה מלאכותית גנרטיבית (Generative AI) עבור מפרסמים, כלי אוטומציה חדשים של מודעות במסגרת חבילת Meta Advantage, ופרטים נוספים על ההשקעה של החברה בתשתיות בינה מלאכותית.
 
ה-AI Sandbox (ארגז החול) וכלי פרסום מבוססי בינה מלאכותית גנרטיבית
חברת Meta הציגה את ארגז החול (AI Sandbox), אשר ישמש כמשטח ניסויים לגרסאות מוקדמות של כלי AI חדשים, לרבות כלי פרסום המבוססים על בינה מלאכותית גנרטיבית. כשלב ראשון, Meta מציגה שורה של כלי AI שיוכלו להפוך את הטקסט של מודעה למושך יותר, או לשפר חלקים מהקריאייטיב שלה:
  • וריאציות של טקסט: כלי זה יאפשר לייצר גרסאות מרובות של טקסטים עבור כיתובים של פוסטים - כך שמפרסמים יוכלו לנסות מסרים שונים עבור קהלים מגוונים
  • יצירת רקעים: כלי זה יאפשר לאנשים ליצור תמונות מטקסט, וכך מפרסמים יוכלו לנסות רקעים שונים במהירות רבה יותר ולגוון את הקריאייטיבים השונים שלהם
  • התאמה של נכסים ויזואליים: כלי זה יאפשר למפרסמים לשנות את הממדים והפרופורציות של הנכסים הקריאטיביים שלהם - כך שיתאימו ליחסי רוחב וגובה שונים על פני פלטפורמות מרובות, כמו למשל סטורי או Reels. כלי זה מאפשר למפרסמים להשקיע פחות זמן ומשאבים בשינוי ייעוד של הקריאייטיבים השונים
כבר היום, Meta עובדת עם קבוצה קטנה של מפרסמים כדי לקבל משוב שעל בסיסו תשדרג את החידושים הללו אף יותר. החל מחודש יולי, החברה תתחיל בהדרגה להרחיב את הגישה למפרסמים נוספים ומתכננת להטמיע חלק מהכלים הללו במוצרים שלה בהמשך השנה.
חידושים ב-Meta Advantage יהפכו את הפרסום בפלטפורמות למהיר וחכם יותר
בשנה שעברה הציגה החברה את Meta Advantage – שורת כלי אוטומציה חדשים, מבוססי בינה מלאכותית ולמידת מכונה, המרוכזים במקום אחד כדי לעזור למפרסמים לבנות ולהריץ קמפיינים בקלות ולהגיע לתוצאות טובות יותר. הכלים מאפשרים למפרסמים להציג מודעות לאנשים הנכונים בזמן הנכון, וכך מסייעים לחסוך בזמן ובתקציבי פרסום. מאז הוצגו הכלים, החברה ראתה עלייה גדולה בשימוש בהם, כאשר כמות המפרסמים שנעזרו בהם מדי שבוע גדלה פי שלושה תוך חצי שנה בלבד.
חברת Meta מציגה שורת כלים נוספים, באמצעותם מפרסמים יוכלו להיעזר ב-AI ליצירת קריאייטיב ומדידת ביצועים. כלים אלו כוללים:
  • מעבר מקמפיינים ידניים לאוטומטיים בלחיצת כפתור: מעתה, עסקים יוכלו להפוך את הקמפיינים שלהם לקמפיינים מבוססי אוטומציה במהירות, ולנצל את יכולות ה-AI שזמינות במסגרת כלי Advantage+. כדי לעשות זאת, על המפרסמים להיכנס לחשבון  המודעות וללחוץ על כפתור "שכפול" שיוצג ליד הקמפיינים. האפשרות החדשה תופיע למפרסמים בהדרגה, החל מהחודש הבא.
  • הצגת וידאו במודעות קטלוג: מודעות בפורמט קטלוג מאפשרות למפרסמים להציג שורה של מוצרים יחד. כעת, במקום להציג תמונות סטטיות בלבד של המוצרים, ניתן יהיה לשלב פורמטים קריאייטיבים נוספים, לרבות קטעי וידאו של המוצר והדגמות שלו. כלי הבינה המלאכותית יסייעו להציג את מודעות הווידאו לגולשים בצורה אופטימלית וברחבי הפלטפורמה, לרבות הפיד, הסטוריז, לשונית הסרטונים וחלונית ה-Reels. הפורמט החדש נבחן כעת בקרב מפרסמים נבחרים ויורחב לחשבונות נוספים בהמשך השנה.
  • השוואת ביצועים: החברה תציע למפרסמים דו"ח אוטומטי חדש, דרכו יוכלו להשוות בין הביצועים של קמפיינים ידניים שערכו לבין קמפיינים אוטומטיים שהם יכולים להריץ על גבי הפלטפורמה. דו"חות אלו יסייעו להבין את הערך העסקי שיש לתהליכי האוטומציה, ויהיו זמינים בהדרגה למפרסמים המשתמשים בכלי ה-Advantage+.
  • שיפור ביצועים – דרך Advantage+ Audience: כלי חדש של Meta Advantage יספק למפרסמים דרך חדשה להגיע ללקוחות ולהגדיל את אחוז ההמרות. במקום לטרגט קהלי יעד מסוימים (כמו למשל גברים בין הגילאים 18-35), מפרסמים שיעשו שימוש  בכלי החדש יוכלו להוסיף תובנות נוספות שידייקו מי עוד יוכל לראות את המודעה – וכך פלטפורמת הפרסום תוכל לקדם את המודעה גם לאנשים נוספים שעשויים להיות רלוונטיים, ולא בהכרח נמצאים תחת הקטגוריות שהוגדרו. כלי זה יסייע לשפר את ביצועי המודעות של עסקים מכל הגדלים ומכל התחומים, והוא נמצא כעת בבחינה בקרב קבוצת מפרסמים מוגדרת. בקמפיינים בהם בכל זאת נדרשות הגדרות ספציפיות לטרגוט, כמו מוצרים שמוצעים מעל לגיל מסוים או בשווקים גאוגרפיים ספציפיים, עדיין יהיה ניתן להגביל את היקף הפרסום. 

השקעות בתשתיות בינה מלאכותית
חברת Meta משקיעה עשרות מיליארדי דולרים מדי שנה בתשתיות, וחלק הולך וגדל מההשקעה מוקדש לפיתוח יכולות הבינה המלאכותית למודעות. ההשקעות הללו הן מה שמבטיח שהכלים מבוססי ה-AI יממשו את מלוא הפוטנציאל שלהם. 
כחלק מהעבודה המתמשכת של Meta לקידום מודלי AI, החברה חושפת כי היא משתמשת כעת במודלים גדולים ומורכבים יותר במערכת המודעות כדי לשפר עוד יותר את הביצועים והמדידה - גם כאשר אין לה גישה לאותה רמה של נתונים. המודלים הללו חולקים את תהליך הלמידה בכל מערכת המודעות של Meta, ובסופו של דבר רושמים תוצאות טובות יותר לעסקים וגם יוצרים חוויות טובות יותר לאנשים.
למשל: בעבר, באינסטגרם היה נדרש מודל אחד לאופטימיזציה של לחיצות על מודעות בסטורי ומודל אחר לאופטימיזציה של המרות או מכירות במודעות ב-Reels. כעת, מודלים מתקדמים יותר של בינה מלאכותית, המבצעים אופטימיזציה בכל האזורים (פיד, סטורי, Explore ו-Reels), יכולים ללמוד על פני אזורים מרובים בו-זמנית - מה שעוזר לשפר את ההמרות של מפרסמים ואת איכות המודעות שאנשים רואים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה