דיגיטל וטק

זו החברה הישראלית שתשתמש בבינה מלאכותית להסעת עובדים

בכנס של החברה הוצגו שלושה פיתוחים חדשים בתחום: מערכת חדשה מבוססת בינה מלאכותית הכוללת הצעות לחיסכון בעלויות הסעת העובדים, אפליקציה לנסיעות שיתופיות בארגונים הכוללת פיצ'רים המשדרגים את חווית השירות, בדגש על נוחות וגמישות מקסימלית לעובדים, ושירות מיקור חוץ all RYDE הכולל טיפול מלא בכלל היבטי מערך היסעים
מערכת ice | 
צוות רייד מוביליטי
רייד מוביליטי מקבוצת הרכב של יוניון, קיימה כנס ראשון בנושא פתרונות בתחום הסעות עובדים בארגונים, במסגרתו חשפה לראשונה שורה של פיתוחים חדשים שנועדו לייעול ושיפור חווית המשתמש של הלקוחות.
רייד מספקת פלטפורמה טכנולוגית חדשנית הממירה את צרכי התחבורה של העובדים לנסיעות שיתופיות אופטימליות מבוססות אלגוריתם גמיש שלוקח בחשבון עשרות פרמטרים על פי צרכי העובדים והחברות, ומאפשר לחברות ניהול חכם ודינמי של כל תחום ההסעות. בכל יום נוסעים באמצעות רייד כ-80,000 נוסעים מ-200 חברות וארגונים בכל רחבי הארץ. 
במסגרת הזו חשפה רייד מערכת חדשה המבוססת על בינה מלאכותית אשר לומדת את החברה וצרכיה, מבצעת אופטימיזציה ופרסונליזציה, וכך יכולה להציע דרכים לחיסכון עבור חברות וארגונים המשתמשים בה. המערכת החדשה מציעה חווית משתמש דינמית ופרסונלית, למשל תצוגה מותאמת אישית לפי תרחישים שונים ותצוגה חכמה מבוססת פילטרים מותאמים לפעולות של אותה חברה; כמו כן, במערכת החדשה ניתן לצפות מכל מקום ובכל זמן ולעקוב אחר רכבי ההסעות.
כמו כן, נחשפה בכנס אפליקציית הנוסעים החדשה המשפרת את חווית השימוש במוצר באמצעות ממשק ידידותי, פשוט ונוח לתפעול. האתגר שעמד בפני מחלקת הפיתוח של רייד בפיתוח האפליקציה החדשה היה לייצר אפליקציה שתשרת את הנוסעים במנעד חברות רחב מחברות ייצור ועד חברות הייטק באופן נגיש, שקוף ונוח המאפיין בדרך כלל אפליקציות C2B. בין הפיתוחים החדשים שהוטעמו באפליקציה: הצפייה במיקום של הרכב שמגיע לאסוף את העובד, קצב ההתקדמות על גבי המפה וכן את פרטי הנהג ליצירת קשר; בנוסף כל נוסע מקבל מסלול הליכה מהבית שלו לתחנה הקרובה; אפשרות תמיכה בוואטסאפ כולל יצירת קשר ישיר עם מנהל או סדרן ההסעות או כל מספר לפי בקשת החברה; אפשרות להצטרף לנסיעה על בסיס מקום פנוי על מנת להגדיל את גמישות השירות עבוד העובדים (הצטרפות לאחר סגירת נסיעה ועד לפני יציאה בפועל של הרכב וכן צפייה בכל הנסיעות הקרובות לעובד), דיווח עלייה לרכב באמצעות QR Code ועוד. עד כה הוטמעה האפליקציה בחלק מהחברות אצל אלפי משתמשים שמדווחוים על שביעות רצון גבוהה והטמעה פשוטה שהופכת את הליך הזמנת הנסיעה ואיתורה למהירה ונוחה.
פיתוח נוסף שהוצג הוא שירות מיקור החוץ החדש המוצע לעסקים שמשרת כבר מספר לקוחות של רייד: all RYDE שמטרתו לחסוך את "כאב הראש" בניהול מערך היסעים לחברה. ניהול מערך כזה דורש זמן רב וכוח אדם ולעיתים יכול להיות מתסכל הן מצד הנוסעים שלא מקבלים מענה מיידי לתקלות ואיחורים והן מצד החברה בהתעסקות רבה באפיון המערך, בניית מכרזים והסכמים עם ספקים ועוד. השירות החדש יכלול שלושה אלמנטים מרכזיים לטיפול: העובדים, ספקי ההסעות והמערכת ויציע טיפול מלא בכלל ההיבטים של הפעלת מערך היסעים לניהול המערך בדרך הנכונה ביותר כך שלכל בעלי העניין תהיה כתובת אחת אליה פונים בעת הצורך. all RYDE תנהל את כל האופרציה – מול הנוסעים, הספקים, מיצוי טכנולוגי מלא של יכולות המערכת וניתוח שוטף של מערך ההיסעים יחד עם המלצות לשיפור על ידי מומחי RYDE. בין יתר הלקוחות ניתן למצוא את אל על, "בית בלב" מקבוצת מכבי, מגדל, ישראכרט ועוד.
מעבר לחברות המסורתיות המפעילות מערכי הסעת עובדים במשך שנים ארוכות, בחודשים האחרונים הצטרפו לחברה יותר ויותר חברות הייטק לאור רצון גדול של המעסיקים לספק פתרונות יעילים וגמישים לעובדים כתחליף אופטימלי להגעה ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית. בין לקוחות החברה כיום: טבע, התעשייה האווירית, רפא"ל, אסם, ICL, שירותי בריאות כללית, תנובה, אגד, המרכז הרפואי סורוקה, שיבא תל השומר, שופרסל, תנובה, מקדונלדס, Nvidia, אינטל, סרגון, טיפלתי, פלייטיקה, זום אינפו ועוד. בניית המסלולים החכמה והניהול המתקדם מביאים לחיסכון של כ-25%-30% בתקציב התחבורה של הארגון לעומת ניהול הסעות מסורתי, הגברת פיקוח ובקרה ושיפור מתמיד של המערך.
בכנס של רייד, שהתקיים במרכז האירועים והקונגרסים Avenue בקריית שדה התעופה, נכחו בכירים רבים וביניהם: רן דנאי מנכ"ל פעילות הרכב של קבוצת יוניון, איתן בן מאיר מנכ"ל RYDE, נועם אלון מנהל מכירות GEELY ישראל, איתי מור מנכ"ל Witehy, טלי לוין מנכ"לית תעבורה היסעים ועוד וכן הלקוחות והשותפים האסטרטגיים של המותג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה