דיגיטל וטק

מנכ"ל טיקטוק למשתמשים: "אל תתנו להם לקחת אותנו מכם"

קריאתו של שאו זי צ'או  מגיע לפני דיון מול חברי הקונגרס בארה"ב ביום חמישי, שם הוא יעמוד בפני שאלות בנוגע ליכולתה של חברת האם הסינית ByteDance, והממשלה הסינית, לגשת למידע משתמשים שנאסף על ידי האפליקציה
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום Shutterstock/ DANIEL CONSTANTE)
מנכ"ל טיקטוק (TikTok) שאו זי צ׳או פנה ישירות למשתמשי האפליקציה בארה"ב לקראת דיון בהמשך השבוע בוועדת האנרגיה והמסחר של הקונגרס, בסרטון שפורסם לפלטפורמה ביום שלישי.
בסרטון שצילם בוושינגטון, צ'או הדגישה כמה סוגי משתמשים יש לאפליקציה, ביניהם עסקים קטנים ובינוניים ועובדים שקלה הממוקמים בארה"ב שמסתמכים על החברה.
"זה מגיע ברגע מכריע עבורנו", אמר צ'או, בהתייחס לדיון. "זה יכול לקחת את טיטוק מכל 150 מיליון המשתמשים."
לאחר מכן, צ'או פנה ישירות למשתמשים כדי ישתפו בתגובות את מה שהם רוצים שבחרי הציבור ידעו על הסיבה שהם אוהבים את טיקטוק.
 
הסרטון מהווה תקדים לדיון מול חברי הקונגרס בארה"ב ביום חמישי, שם הוא יעמוד בפני שאלות בנוגע ליכולתה של חברת האם הסינית ByteDance, והממשלה הסינית, לגשת למידע משתמשים שנאסף על ידי האפליקציה.
טיקטוק טוענת שהיא עבדה כדי ליצור תוכנית להפחתת סיכונים כדי להבטיח שהנתונים בארה"ב לא יגיעו לגורמים זדוניים דרך האפליקציה וכי הם כבר מאוחסנים מחוץ לסין.
אבל נראה שמחוקקים ובכירי מודיעין רבים בארה"ב לא משוכנעים שהמידע יכול להיות בטוח בזמן שטיקטוק נמצאת בבעלות חברה סינית. טיקטוק אמרה בשבוע שעבר כי הוועדה להשקעות זרות בארה"ב, שבודקת סיכונים הקשורים לאפליקציה, דוחפת את ByteDance למכור את חלקה או לעמוד בפני איסור שימוש בתוך גבולות ארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה