דיגיטל וטק

AI21 Labs קיימה האקתון בינה מלאכותית עם 1,900 משתתפים

חברת AI21 Labs קיימה האקתון בינה מלאכותית, מבוסס טקסט, לראשונה עם 1,900 משתתפים מכל העולם. מה קיבל הזוכה המאושר במקום הראשון?
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום freepik)
חברת AI21 Labs קיימה לראשונה האקתון ג'נרטיב AI בהשתתפות לא פחות מ-1,900 יזמים מרחבי כל העולם. התחרות התמקדה בפיתוח אפליקציות באמצעות מודלי שפה של בינה מלאכותית. התחרות התקיימה באופן מקוון בעזרת הפלטפורמה של lablab.ai והמשתתפים נעו על סרגל רחב של גילים ורקעים. 
משתתפי התחרות, בהם מתכנתים, מנהלי ומעצבי מוצר, אנשי שיווק ועוד, התחרו במשך שמונה ימים ולשלב הסופי הגיעו 24 פרויקטים. הזוכה בפרס במקום הראשון הוא פרויקט מקנדה בשם WebIndexer, שיזמו כלי מבוסס בינה מלאכותית המסייע למציאת מידע באמצעות שאלות ולא באמצעות מילות מפתח. הזוכה במקום הראשון קיבלו פרס של אלפיים דולר במזומן, 5 אלף דולר לשימוש בפלטפורמת הפיתוח של החברה ומוצרי SWAG.
המקום השני הוענק לשלושה פרויקטים שונים של יזמים מגרמניה, הודו, סין ורומניה. הבחירות בזוכים התבססו על מידת חדשנות, פתרון ממשי של בעיה, רמת קידוד ואיכות תיעוד והצגה.
יובל בלפר, Developer Advocate מחברת AI21 Labs, שיזם את ההאקתון, מסר: "כמנטור, נותרתי המום לנוכח רמת הפרויקטים שהוצגו בתחרות. מספר הפרויקטים המוכנים להפקה והמגוון הרחב של הפתרונות החדשניים שסיפקו המשתתפים לבעיות בעולם האמיתי מהווים הוכחה לפוטנציאל הגדול הטמון ביזמים ועדות לאינסוף האפשרויות שמייצר תחום הבינה המלאכותית הג'נרטיבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה