דיגיטל וטק

צוקרברג רוצה לקחת את הילדים: זו המטרה שהציב

לפי מסמך פנימי של פייסבוק, החברה מתכוונת לצאת בחודש הבא בקמפיין של ממש בניסיון למכר לשירות החדש שלה כמה שיותר בני נוער, למרות שבפעמים הקודמות זה נגמר בדו"חות קטלניים ואף תביעות על הנזקים הנפשיים שנגרמים להם ואף מובילים להתאבדויות
יאיר מור |  2
מארק צוקרברג (צילום flickr/ Anthony Quintano)
מה כבר יכול להשתבש? מטא (פייסבוק לשעבר) שוב מתכוונת לפתוח במאמץ מרוכז בניסיון לתפוס כמה שיותר קטינים ברשת - הפעם של הרשת החברתית העתידית שלה למציאות מדומה, Horizon Worlds.
לידי העיתון וול-סטריט ג'ורנל הגיע מזכר ששלח גבריאל ("גייב") אאול, סגן נשיא מטא המנהל את חטיבת המציאות המדומה במטא, שמשרטט את מטרות החטיבה למחצית הראשונה של 2023 - והן סובבות בעיקר סביב כיבוש הקהל הצעיר מאוד.
לפי המסמך, במהלך החודש הבא מתכננת מטא לפתוח את הרשת החברתית בעולם הווירטואלי להרשמה עבור בני 13 עד 17, לאחר שעד כה היתה פתוחה רק עבור בני 18 ומעלה. הסיבה: הילדים הם "האזרחים הדיגיטליים האמתיים של המטאוורס" - כלומר, צעירים, שעדיין גמישים במדיומים שבהם הם משתמשים, ומהווים את הדור הבא של הצרכנים שישלמו כסף על השירותים השונים, הם הקהל המועדף עבור הרשת החברתית שרוצה להיום "הדור הבא".
לפי הנתונים שהגיעו לידי הג'ורנל, נכון לחודש הקודם היו ל-Horizon Worlds כ-200,000 משתמשים פעילים, ולפי המזכר החברה תנסה להכפיל את המספר הזה פי 2.5, לחצי מיליון, עד סוף המחצית (כלומר עד יוני). בנוסף, היא מנסה להגדיל את מספר המשתמשים החוזרים (כלומר: כאלה שמבקרים ברשת החברתית בשני חודשים עוקבים ולא רק פעם או פעמיים במרווחי זמן עצומים) מ-11% ל-20%.
דובר החברה, ג'ו אוסבורן, מסר לעיתון כי "בני נוער כבר מקדישים זמן במגוון חוויות מציאות מדומה בקווסט (קסדת המציאות המדומה הנפוצה ביותר של מטא; י"מ), וברצוננו להבטיח שנוכל לספק להם חוויה מעולה גם ב-Horizon Worlds, עם כלים והגנות מותאמי-גיל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    "למכר" ? יש כזה פועל בעיברית ?
    ראש עיריית יפו 2.1 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    או שסתם המצאתם פועל עברי חדש-...לצרכי פרסום כתבה כלשהי
    סגור
  • 1.
    מרק צוק אין עליך (ל"ת)
    לוי יוסי 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור