דיגיטל וטק

סטארט-אפ ישראלי זכה בפרס יוקרתי ומענק מטעם חברת LG

סטארט-אפ ישראלי בשם Solutum זכה השבוע בפרס יוקרתי של חברת LG, מדליית זהב ומענק של 200 אלף דולר על פיתוח של פלסטיק מסיס ומתכלה במים
מערכת ice | 
Solutum זוכה בפרס (צילום יחצ)
השבוע חברת LG קיימה תחרות בין-לאומית בשם Life's Good ובמסגרתה הכריזה על ארבעת הזוכים המאושרים בפרס במיועד לתת תמיכה חברות חדשניות מכל העולם, שמטרתן לייצר חיים יותר טובים. בין הזוכות הייתה חברת סטארט-אפ ישראלית בשם Solutum שפיתחה פלסטיק מסיס ומתכלה במים. 
גמר התחרות התקיים בסיאול, בירת דרום קוריאה, בנוכחות מנהל הטכנולוגיות של LG, ד"ר קים ביונג-הון והמנהל האסטרטגי, לי סם-סו, ובכירים נוספים. לצד החברה הישראלית (שגם גרפה מדליית זהב ומענק של 200 אלף דולר) זכו גם חברת dot וחברת Day1Lab מדרום קוריאה, וחברת NONA האמריקאית. 
לצד טקס הזכייה החגיגי, ארבעת הצוותים הזוכים הציגו מול הקהל את הפיתוחים שלהן ואף קיימו מפגש שאלות ותשובות, בו כל אחת קיבלה משוב מצוות השופטים על מידת ההשפעה, החדשנות והקיימות של כל אחד מהפתרונות.
לי סם-סו, מנהל האסטרטגיה ב-LG Electronics, מסר כי ה"פרס LIFE'S GOOD AWARD הוא היוזמה העולמית של LG להכיר ולתמוך בפתרונות חדשניים וברי קיימא ברחבי העולם. נמשיך לשתף פעולה עם גופים חדשנים בעלי חזון משותף לשלנו, כדי ליצור עתיד בר קיימא לכולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה