דיגיטל וטק

הענקית האמריקאית מפטרת אלפי עובדים – גם בישראל

מייסד סיילספורס, מארק בניוף, הודיעה על החלטה לצאת לגל פיטורים שבמסגרתו תיפרד החברה מ-10% מעובדיה – גם בישראל, בה היא מעסיקה כיום יותר מ-700 איש
יאיר מור | 
מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל חברת סיילספורס (צילום Christie Hemm Klok /ויקיפדיה, shutterstock)
מארק בניוף, מייסד ומנכ"ל סיילספורס, הודיע היום (רביעי) כי החברה תפטר בשבועות הקרובים כ-10% מכוח האדם שלה, שעומד על כ-70,000 איש – כלומר, כ-7,000 עובדי החברה צפויים להיפרד ממנה כעת.
לדברי בניוף, הסיבה לפיטורים היא ש"הסביבה נותרה מאתגרת, ולקוחות נוקטים בגישה זהירה יותר בביצוע החלטות רכש. במהלך המגפה הכנסותינו הואצו, (ולכן) גייסנו יותר מדי אנשים בזמן שדהרנו לעבר השפל הכלכלי שעומד בפנינו כעת". לפי דו"ח הרבעון השלישי שלה, הכנסותיה אמנם האיצו גם לאור המשבר – אך ב-14% בלבד, שהוא קצב הצמיחה האיטית ביותר בתולדותיה. את שנת 2022 סיימה החברה בשווי שוק של 132.6 מיליארד דולר – צניחה של 47% לעומת 250.3 מיליארד בסוף 2021.
סיילספורס, ענקית תוכנת ניהול קשרי הלקוחות לעסקים, מתחזקת מזה יותר מעשור פעילות בישראל. מאז 2011 רכשה כאן 6 חברות ומפעילה שלושה מרכזי פיתוח מקומיים, המעסיקים יחד יותר מ-700 עובדים. כרגע לא ברור מה יהיה היקף הפיטורים במרכז המקומי של החברה, אך לפי דיווח בכלכליסט נראה שהסניף הישראלי יפרד מכמה עשרות עובדים – כלומר, מספר שעומד בקנה אחד עם שיעור הקיצוץ העולמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה