דיגיטל וטק

טיקטוק תעשה את מה שפייסבוק ואינסטגרם מסרבות לעשות

הרשת החברתית הסינית תציג למשתמשים בישראל הסברים לגבי השיקולים שהביאו אותה להמליץ להם על תכנים מסוימים
יאיר מור | 
טיקטוק (צילום unsplash)
משתמשי הרשת החברתית הסינית טיקטוק בישראל יוכלו בקרוב לקבל קצת יותר הבנה אודות הסיבות שהובילו סרטונים שונים להופיע בפיד (או, כפי שבייטדאנס קוראת לו, "פור יו") שלהם, כך מודיע מטה החברה בארץ הבוקר (רביעי).
החברה פתחה את ההודעה בהסבר כי הסיבות להמלצה על סרטונים מסוימים למשתמש תלויות באלגוריתם המתוחכם שלה, שלוקח בחשבון גורמים רבים, כמו התכנים בהם הוא נוטה לצפות, להגיב, לשתף או ללחוץ על הלב, התגיות שמוזכרות בהם, החשבונות ששיתפו אותם, החיפושים שביצע המשתמש ואפילו סתם תכנים חדשים או פופולאריים באזור בו הוא נמצא.
לכן, ההסברים שיוצגו למשתמשים, ומיועדים לפשט את שיקולי האלגוריתם לשפה אנושית, יכללו עובדות כמו תכנים קשורים שהמשתמש צפה בהם, הגיב עליהם, שיתף או 'לייקק' אותם, חיפושים שביצע וכו'.
כדי לקבל הסבר על השיקולים להופעת תוכן מסוים בפיד יצטרך המשתמש ללחוץ על כפתור השיתוף של הסרטון המבוקש ואז "Why this video". בעולם האפשרות הזו כבר הושקה בימים האחרונים, והחברה ציינה כי בישראל היא תיפתח "בשבועות הקרובים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה