דיגיטל וטק

האם נמצא המנכ"ל הבא של טוויטר?

ימים בודדים לאחר שהכריז על פתיחת המירוץ לחיפוש יורש בתפקיד מנכ"ל טוויטר, כעת מסתמן כבר מועמד מוביל בעיני משתמשי הרשת החברתית – ומאסק עצמו לא פוסל אותו על הסף
יאיר מור | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
האם החיפוש אחר המנכ"ל הבא של טוויטר יסתיים מהר מהמתוכנן? אמש (חמישי) לפי שעון ישראל חשף אילון מאסק כי ייתכן שיש לו מועמד לתפקיד, ימים בודדים לאחר שהודיע כי התחיל לחפש יורש וכי התהליך צפוי לקחת זמן.
"האם אני יכול להיות המנכ"ל החדש של טוויטר"?, שאל ג'ימי דונלדסון, הלוא הוא "מיסטר ביסט", בציוץ שהעלה לרשת החברתית. פחות מחצי שעה אחר כך ענה לו מאסק, שכלל לא תויג בציוץ המקורי: "זה לא מחוץ לגבולות האפשר".
 
עד מהרה העלה צייצן אחר סקר שבו שאל האם אכן דונלדסון צריך להיות המנכ"ל הבא של טוויטר – ונכון לזמן הכתיבה (אמש ב-23:00) כ-80% מתוך יותר מ-100,000 מצביעים חושבים שכן.
 
כאן צריך להסביר למה מה שהוא בבירור בדיחה מצדיק בכלל כתבה באתר ice. אמנם, דונלדסון הוא בן 24 בלבד, וידוע כ"שטותניק" גדול, שמארגן אתגרי-רשת ענקיים, פרועים ויקרים במיוחד, בערוץ היוטיוב שלו, שנכון להיום זוכה לכ-122 מיליון מנויים. אך אצל מאסק, מהלכים רבים מתחילים כבדיחות – כולל רכישת טוויטר עצמה, שעליה התבדח בטוויטר לפני שהגיש הצעה אמתית לרכישת החברה.
בנוסף, ערוץ יוטיוב בסדר גודל של מיסטר ביסט לא נוצר מאליו. דונלדסון מוכיח בכל פעם מחדש שהוא אדם שלמרות גילו הצעיר מסוגל לגייס כספים, ולהוציא אותם בצורה שתפיק אחר כך הכנסות עתק מהפרסום והחסויות על הסרטונים. הוא אף מתחזק רשת מזון מהיר ומעצמת סחורות (חולצות, כובעים וכו') על שמו. למעשה, הוא כה בטוח בעצמו שלאחרונה דחה הצעת רכישה לכל האימפריה שלו.
לכן, לא מן הנמנע שמאסק יהפוך גם הפעם את הבדיחה למהלך עסקי אמתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה