דיגיטל וטק

גולשי טוויטר הכריעו: מאסק צריך לפרוש. מה יעשה כעת?

הסקר שהעלה מאסק תוך הבטחה לפרוש מהנהלת הרשת החברתית אם כך יכריעו הגולשים נסגר בתוצאות חד-משמעיות לרעתו של המיליארדר. האם הוא יציית לרצון המשתמשים?
יאיר מור | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום יוטיוב/ TED)
"כפי שאומר הפתגם: היזהר במשאלותיך, שמא תתגשמנה", כך צייץ אילון מאסק הלילה, פחות מחצי שעה לאחר שהעלה ציוץ ובו סקר ששואל את המשתמשים האם עליו לפרוש מהנהלת טוויטר והדגיש: "אציית לתוצאות הסקר הזה".
לפני שעה קלה הסתיימה ההצבעה עם 17.5 מיליון הצבעות, והתוצאות הצביעו על רוב משמעותי לטובת פרישתו של מאסק מהנהלת הרשת החברתית שעליה השתלט לפני חודש וחצי: 57.5% ענו "כן", לעומת 42.5% בלבד שענו "לא".
עם זאת, עוד לפני התוצאות הסופיות, נראה שמאסק כבר הכין את הקרקע לירידה מהעץ: "השאלה אינה איתור מנכ"ל, אלא איתור מנכ"ל שיכול לשמור על טוויטר בחיים", הוא ענה לפודקאסטר שציין כי קרא למאסק למנות מנכ"ל מקצועי מהיום הראשון.
 
לגולש אחר, שטען כי מאסק כבר בחר למעשה יורש, הוא ענה באופן חד משמעי: "אין אדם שרוצה את המשרה ויכול לשמור על טוויטר בחיים. אין יורש" (ההדגשה שלנו; י"מ).
 
בינתיים, נראה שמאסק עוד לא התעורר היום ולא ראה את תוצאות הסקר הסופיות (הציוצים האחרוניים שלו היו באזור ארבע לפנות בוקר לפי שעון ישראל), אך ספק גדול אם אכן ימהר לציית לתוצאות ההצבעה. מאסק מתנהל מהרגע הראשון לרכישת טוויטר לפי גחמות, מבצע מהלכים דרמטיים ואז חוזר בו – ונראה שגם הפעם זה מה שיקרה. הוא כנראה לא ציפה לתוצאות כאלה, ולא התכוון לציית להן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה