דיגיטל וטק

צוקרברג חושף: אלו החטיבות שפייסבוק תסגור

לראשונה מאז ההכרזה על גל הפיטורים הגדול בתולדות החברה, דיבר מארק צוקרברג עם עובדיו וחשף את שני התחומים שפייסבוק תצא מהם כדי לחסוך בעלויות. עם זאת, היא צפויה לצמצם מאוד פעילות גם בתחומים נוספים

יאיר מור |  4
מארק צוקרברג (צילום vecteezy, shutterstock, יוטיוב/ The Verge)
מנכ"ל מטא (לשעבר פייסבוק), מארק צוקרברג, חשף בפני עובדי החברה את זהות שתי החטיבות המרכזיות שהחברה תסגור כדי לקצץ בעלויות, כך לפי נודע לסוכנות הידיעות רויטרס.
בפגישה וירטואלית עם העובדים, שהתקיימה אתמול (שישי), גילה צוקרברג כי בכוונת החברה לסגור את חטיבת "פורטל", שייצרה מסכים חכמים לבית שניסו להתחרות בעוזרות הקוליות של גוגל, אמזון ואפל ולאסוף מידע על המשתמשים לצורך התאמת פרסומות ברשתות החברתיות של החברה. בנוסף, תצוצמצם מאוד, ואולי אף תיסגר, חטיבת פיתוח השעון החכם שהחברה עובדת עליו כבר מספר שנים. בכך, למעשה, תבוא לקיצה כל פעילות החומרה של פייסבוק שלא קשורה ישירות לתחום משקפי המציאות המדומה והרבודה, שעליו היא 'שמה את כל הז'יטונים'.
שתי המחלקות הללו כנראה לא תהיינה היחידות שתיפגענה מגל הקיצוצים הנרחב עליו הודיע צוקרברג לפני כשבוע. כזכור, בכוונת החברה לצמצם 13% מכוח האדם שלה, שהם כ-11,000 עובדים. מדובר בקיצוץ המשמעותי הראשון בתולדות החברה בת ה-18, וכנראה אחד מגלי הפיטורים הגדולים בתולדות ההייטק. גם בישראל כבר קיבלו השבוע מספר עובדי מטא זימונים לשימועים לקראת פיטורים, וייתכן שבקרוב המספר של העובדים העוזבים את החברה אף יגדל, שכן החברה לא סיימה לפתוח בתהליכי הפיטורים של כל העובדים שבכוונתה להיפרד מהם.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חוץ מווטסאפ שאנשים התגגלו אין אף מוצר שחייבים שם (ל"ת)
    דור 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מארק צוקרברג הוא יהודי לשעבר משומד ומומר עובד אלילים מז
    מארק צוקרברג עמלקי 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי בכלל עוד מעניין אותו מה זה פייסבוק . כבר מזמן מלפני המון שנים מחקנו את האפליקציה הזדונית הזאת מכול המכשירים ורק טיפשים עדיין ממשיכים להיות שם . את מי זה מעניין מה היהודי המומר והמשומד העמלקי הזה אומר או עושה . הוא לא מעניין אף אחד בישראל .מצידנו שיפשוט את הרגל .וילך לחתום אבטלה . הוא אנטישמי שונא יהדות שנותן רק לשונאי ישראל פלטפורמה שיווקית באפליקציה של פייסבוק .יהודים נחסמים שם .ורק לישמעאלים הוא נותן שם פתחון פה . השם יתברך ישלם לו כגמולו .
    סגור
  • נשאת את שמי לשווא
    מלומד 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עברת על הדיבר השלישי
    סגור
  • 1.
    בנין הכי גבוה תרדו לקרקע (ל"ת)
    יגאלהנאצי 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור