דיגיטל וטק

מאסק עושה מהפכה בטוויטר: החשבון של טראמפ הוחזר לחיים

אחד הצעדים הראשונים שהתקבלו ברשת החברתית שכעת בידיים פרטיות של האיש שייסד את טסלה, ספייס X, סטארלינק ומחזיק בהון הגדול בתבל, היה לעשות סדר ולהפסיק את מה שכינה כבר מזמן 'ההשתקה'
מערכת ice |  3
דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ, pixabay)
המסחר במניות טוויטר הופסק אמש (שישי) עם השלמת רכישתה בידי האיש העשיר בעולם אילון מאסק, שהפך רשמית לבעלים והניירת הוגשה לבורסה כדי למחוק את המניה מהמסחר לחלוטין, והמחזיקים בה יקבלו בהמשך 54.20$ למניה לפי הסכם הרכישה.
אחד הצעדים הראשונים שהתקבלו ברשת החברתית שכעת בידיים פרטיות של האיש שייסד את טסלה, ספייס X, סטארלינק ומחזיק בהון הגדול בתבל, היה לעשות סדר ולהפסיק את מה שכינה כבר מזמן 'ההשתקה'.

הבוקר הודיע מאסק כי הוא מבטל את כל השעיות החשבונות שהורחקו מטוויטר לצמיתות, ובהם גם חשבונו של טראמפ. כאמור, חשבונו של דונלד טראמפ הוחזר לחיים אחרי שכבר הורחק לצמיתות בעקבות ההתבטאויות שלו שלשיטת אנשי טוויטר הובילה למהומות בקפיטול וזרעה לכאורה פייק ניוז בנוגע לתוצאות הבחירות.
 
נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ אומר כי הוא "שמח שטוויטר נמצאת כעת בידיים הגיוניות", לאחר שאילון מאסק השלים את רכישת הרשת החברתית. הבוקר הודיע מאסק כי הוא מבטל את כל השעיות החשבונות שהורחקו מטוויטר לצמיתות, ובהם גם חשבונו של טראמפ".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה בכלל החשבון של הבן שלו
    ישראל כהן 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החשבון של טראמפ עדיין חסום
    סגור
  • 2.
    סוף סוף
    Usa 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סוף סוף יש אדם שלא מתחנף לשמאל הקיצני ופועל בהיגיון. ברוך הבא מאסק ,בהצלחה!
    סגור
  • 1.
    וככה פאשיזם עולה לשלטון (ל"ת)
    פרסיפל 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור