דיגיטל וטק

הבשורה של אינטל למפתחי בינה מלאכותית: זה הפתרון שלה

חברת הבת של אינטל, Cnvrg.io, מציעה חיבור מיידי לשירות הענן החדש שלה כדי לשפר את ניהול עומסי עבודה ב cnvrg.io metacloud ולאפשר למפתחי AI למנף את שירותי הענן של אינטל
מערכת ice | 
אינטל (צילום Magma Images)

חברת הבת של אינטל, cnvrg.io, תאפשר למפתחי AI לעבוד עם חומרה מתקדמת למשימות של בינה מלאכותית בקליק אחד דרך משאב הענן החדש של אינטל, Intel Developer's Cloud. חברת הבת היא גם ספקית של cnvrg.io Metacloud, פלטפורמה לניהול פרויקטים של בינה מלאכותית ולמידת מכונה לפי דרישה. החברה הודיעה היום כי שירות הענן החדש של אינטל (Intel Developer's Cloud) זמין כעת דרך פלטפורמת cnvrg.io Metacloud ומסייע בהענקת פתרון משולב ומלא לתוכנה וחומרה. תשתית הענן ויכולת ניהול עומסי עבודה ב cnvrg.io metacloud יאפשרו למפתחי AI יכולת למנף את שירות הענן של אינטל לכל צרכי היישומים שלהם.

מחשוב בינה מלאכותית הופך ליותר ויותר יקר ומורכב. AI מלווה בעלויות תפעול גבוהות, בזמן שלמפתחים אין יכולת גישה לחומרה הייחודית לה הם זקוקים עבור ניהול עומסי עבודה של AI/Data. עם cnvrg.io ו-Intel Developer's Cloud, מפתחים מקבלים גישה מיידית למשאבים העדכניים ביותר של Intel, תוך שיפור ביצועים של בינה מלאכותית, מדע נתונים ותשתיות ענן. מפתחים יקבלו גישה לחומרת AI העדכנית ביותר של אינטל חודשים לפני שהיא זמינה אצל שירותי ענן אחרים. 
 


בין אם מדובר בעיבוד נתונים, פיתוח או אימון של מודלים - למפתחים כעת יש שליטה מלאה להפעיל כל משימה של למידת מכונה תוך ניצול המשאבים העדכניים ביותר של אינטל בסביבת עבודה חלקה וידידותית למפתחים. המפתחים יוכלו להמשיך להשתמש בכל משאבי החומרה שלהם (בענן, מקומי או היברידי) ובמקביל דרך cnvrg.io Metacloud להעזר במשאבים לבינה מלאכותית בענן החדש של אינטל. לקוחות יוכלו לבחור מתוך מבחר של טכנולוגיות חומרה עדכניות, שזמינות במיידיות דרך cnvrg.io.


יחד עם הגישה למשאבים הייחודיים של אינטל, cnvrg.io מאפשרת ללקוחות להרחיב את יוזמות הבינה המלאכותית שלהם, לשפר ביצועים בעומס העבודה שלהם ולייעל עלויות. יכולת התזמון וביצוע של עומסי עבודה בפלטפורמה של cnvrg.io מאפשרת את הגמישות להשתמש בכל סוג של חומרה ותשתית ענן. למפתחי AI יש יכולת לבחור את פתרון הענן הטוב ביותר עבור עומסי העבודה במערכת שלהם ואף לשלב בין ספקים שונים ופתרונות מקומיים שמשתלבים באופן מקורי בcnvrg.io. 

"cnvrg.io נרגשת להעניק יחד עם Intel Developer’s Cloud פתרון מקצה לקצה של חומרה ותוכנה שמאפשר למפתחי AI להפעיל עומסי עבודה של בינה מלאכותית בקליק אחד". אמר יוחאי אטון, מייסד שותף ומנכ״ל cnvrg.io. ״כעת למפתחים יש גישה לפי דרישה למחשוב וחומרה מיטבית לבינה מלאכותית מתוך פלטפורמת הענן החדשה של Intel ישירות דרך cnvrg.io״ 
״Intel Developer's Cloud הינה השקעה אסטרטגית בקהילת המפתחים. אנחנו מביאים תוכנה אינטואיטיבית וחומרה נהדרת יחד כדי להעניק חוויה חלקה למפתח״ אמר מרקוס פלירל, Corporate Vice President of Intel Developer Cloud. ״cnvrg.io מאפשרת ל-ISVs ולקוחות להאיץ את השימוש בטכנולוגיה החדשנית של אינטל עם מערכת כוללת ויכולת לבחור ולקבל בקלות גישה למשאבי החומרה המתאימים לכל משימה.״
"שימוש של Intel Developer's Cloud באמצעות cnvrg.io Metacloud הביא להאצה ביכולת שלנו לספק פתרונות AI" אמר עידו ריבלין, לקוח של cnvrg.io ו-CTO בMaisha Labs, חברה העוסקת בשילוב AI בשירותי בריאות. ״חווית ההטמעה החלקה הקלה על תהליך אימוץ החומרה העדכנית של אינטל, לפי דרישה, ולמנף את החומרה המיטבית לעומסי עבודה שונים של AI כולל עיבוד נתונים, אימון ותחזיות״. גישה ל-Intel Developer's Cloud זמינה כעת דרך cnvrg.io Metacloud. חשבון cnvrg.io Metcloud זמין לקהילת מפתחי הבינה המלאכותית בחינם כדי לזכות בגישה לחומרת ה-AI החדשנית. 
cnvrg.io היא מערכת הפעלה למערכות של בינה מלאכותית עבור מפתחים ומדעני נתונים. מדובר במערכת המסייעת לפתח ולנהל מודלים של בינה מלאכותית במהירות וביעילות עם תשתית טכנולוגית המותאמת לצרכים שלהם. החברה עובדת עם ארגונים שרוצים לפתח פתרונות בינה מלאכותית לצרכים שונים. כיום, מדעני נתונים שעוסקים בפיתוח מודלים של בינה מלאכותית נדרשים להקדיש את רוב זמנם בטיפול ופיתוח התשתית הבסיסית. הפלטפורמה של cnvrg.io אחראית על ההיבטים הטכניים והתפעולים הללו – מה שחוסך כסף וזמן בתהליכי הפיתוח.
לרגל ההשקה הרשמית, גרסת הבטא של Intel Developer Cloud תהיה פתוחה לקהל משתמשים רחב במהלך -Intel  Innovation '22. בזמן ההרצה, מפתחים ושותפים מאינטל יוכלו לגשת לפלטפורמות המחשוב והמאיץ העדכניות ביותר של אינטל כדי לבדוק ולהעריך את ביצועיהם.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה