דיגיטל וטק

קבוצת הפינטק המובילה באוסטרליה בחרה בבינה המלאכותית הישראלית

קבוצת ThetaRay ממשיכה במומנטום ומתרחבת לאסיה פסיפיק: Novatti, קבוצת הפינטק המובילה באוסטרליה, בחרה בפתרון נגד הלבנת ההון מבוסס ענן של ThetaRay כדי להתרחב גלובאלית 
מערכת ice | 
מארק גזית (צילום יחצ)
חברת ThetaRay, ספקית מובילה של טכנולוגיית ניטור עסקאות מבוססות בינה מלאכותית ( AI), הודיעה היום כי Novatti Group, קבוצת הפינטק המובילה באוסטרליה, בחרה ב-SONAR, פתרון ניטור עסקאות SaaS AML של ThetaRay, כדי להגן על שירותי התשלומים הגלובאליים הצומחים שלה מפני הלבנת הון ופשעים פיננסיים אחרים. Novatti הוא לקוח ה-SaaS הראשון של ThetaRay באזור אסיה-פסיפיק.
SONAR, הפתרון המתקדם של ThetaRay לניטור עסקאות, המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית אינטואטיבית, יעקוב אחר מאות אלפי עסקאות בשנה עבור Novatti. היכולת של הפתרון לזהות את הסימנים המוקדמים ביותר לפעילות הלבנת הון מתוחכמת תאפשר ל- Novatti לוודא שעסקאות החשודות כבלתי חוקיות יאותרו מבלי להשפיע על איכות השירות שהיא מציעה ללקוחותיה. היכולת הזו לספק שירות אמין ומאובטח תאפשר ל-Novatti להגדיל את הפעילות הבינלאומית שלה.
"ככל שאנו מתרחבים ומוסיפים שירותי תשלום חדשים, אנו זקוקים לפתרון ניטור עסקאות AML יעיל שיכול לנטר בצורה אמינה ולהתריע מפני פשיעה פיננסית", אמרה אוונגליה פפקאו, מנכ"לית קבוצת הסיכונים, הציות והמשפט בקבוצת Novatti, "בחרנו ב-SONAR של ThetaRay מכיוון שהוא פתרון אמיתי מבוסס בינה מלאכותית המונע למעשה פשיעה פיננסית - כולל הלבנת הון עם שיעורי זיהוי גבוהים משמעותית ותוצאות שווא נמוכות.  הטמעת Sonar תאפשר לנו לעמוד בצורה יעילה ואמינה ברגולציה המחמירה באוסטרליה ובעולם הפיננסים הבינלאומי."
"קבוצת Novatti הינה יזמית וחלוצה בתחומה ועתה עם הטמעת הפתרון לניטור עסקאות של ThetaRay תוכל לספק תשלומים מהירים ומאובטחים ולבנות אמון אצל לקוחותיה באמצעות הרשת הגלובלית שלה", אמר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay, "קבוצת Novatti תוכל ליצור קשרים חדשים כדי להצמיח עסקים גלובליים, להגדיל הכנסות ולשפר את שירות הלקוחות שלה", הוסיף גזית.
עסקאות חוצות גבולות כוללות לעתים קרובות רצף מסובך של מוסדות פיננסיים הפועלים במדינות שונות ובמספר מטבעות , מה שיוצר אתגר מורכב עבור חברות פינטק ובנקים לקבל שקיפות מלאה למוטבים סופיים. על ידי מתן נראות מלאה על פני נתיבי עסקה מורכבים וחוצי גבולות, SONAR מסייעת להגן על המשתמשים מפני הסיכון של ניצול להלבנת הון, מימון טרור, סחר בבני אדם וסחר בסמים תוך מתן כוח לשותפים להגדיל את היקף ההעברות שלהם.
SONAR הוא הפתרון המתקדם ביותר בתעשייה למניעת פשיעה פיננסית לתשלומים חוצי גבולות. הוא מבוסס על צורה מתקדמת של AI הנקראת בינה מלאכותית אינטואטיבית שיכולה לחקות רגשות אנושיים, תפיסות, מסקנות, השערות והיגיון כדי לקבל החלטות טובות יותר. כך מתאפשר גילוי מהיר של איומי הלבנת הון ידועים ולא ידועים כאחד, עם שיעור זיהוי של 95% ללא תחרות בשוק והפחתה של 90% בתוצאות שגויות בהשוואה לפתרונות מבוססי כללים.
 
קבוצת Novatti, שבסיסה באוסטרליה, מאפשרת לעסקים ולאנשים פרטיים לשלם ולקבל תשלום הן מקומי והן בינלאומי. Novatti משרתת כיום 59 מדינות עם מוצרים הכוללים העברות חוצות גבולות, ארנקים דיגיטליים ושוברים ותשלומי חשבונות בחו"ל.
ThetaRay פיתחה פתרון טכנולוגי פורץ דרך ומהימן vמבוסס בינה מלאכותית (AI)' שמאפשר לבנקים ולחברות פינטק להתמקד בפעילות הליבה שלהם ולהגדיל הזדמנויות עסקיות באמצעות תשלומים חוצי גבולות בטוחים, ואמינים. החברה מספקת את פתרון האינטואיציה המלאכותית היחיד המוכח מקצה לקצה הכולל, משילוב נתונים ועד רזולוציית התראה. ארגונים שפעילותם מסתמכת על סביבות הטרוגניות ומורכבות במיוחד, נהנים מהגילוי הבלתי ניתן לתחרות של ThetaRay ושיעורי תוצאות חיוביות שגויות נמוכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה