דיגיטל וטק

"הסמארטפון התפוצץ והרג את דודה שלי"

יוטיובר מהודו מאשים את חברת שיאומי במותה של דודתו, לאחר שהטלפון שהיה ברשותה התפוצץ לכאורה על הכרית הסמוכה במיטתה. היוטיובר שיתף בטוויטר תמונות קשות של הטלפון השרוף וגופתה של הדודה 
מערכת ice | 
הטלפון השרוף (צילום טוויטר)

היוטיובר MD Talk YT צייץ בטוויטר שדודתו מתה לאחר שטלפון חכם מסוג רדמי 6A שהיה ברשותה התפוצץ ליד פניה בזמן שישנה. היוטיובר שיתף את צילומי המסך של הטלפון השרוף ואת תמונתה של הדודה שוכבת בשלולית דם על מיטתה. לדבריו, מה שגרם למותה של הדודה מדלהי בהודו, היתה התפוצצות הבטריה של הטלפון שלה. 
 


בציוץ שלו הוא כתב: "אתמול בלילה דודתי נמצאה מתה לאחר שהטלפון החכם שלה מסוג רדמי 6A שהיה מונח על הכרית שלידה במיטה, התפוצץ". היוטיובר הוסיף שבן דודו משרת בצבא ההודי והמשפחה חיה חיים פשוטים. לדבריו הדודה השתמשה בטלפון רק כדי להתקשר ולצפות ביוטיוב. היוטיובר האשים את יצרנית המותג הסינית במותה של הדודה וכתב: "אם מותגים לא לוקחים אחריות על הטעויות שלהם והמשפחה צריכה להיאבק על צדק, מה הטעם?".

שיואומי הגיבה להאשמה ואמרו שהחברה חוקרת את המקרה. לדבריהם: "בשיאומי הודו הבטיחות של הלקוחות היא הדבר החשוב ביותר, ואנחנו לוקחים עניינים שכאלה ברצינות רבה. הצוות שלנו מנסה ליצור קשר עם המשפחה כדי לקבוע מה גרם לפיצוץ".
 


לפי שעה עדיין לא הוכח הקשר בין פיצוץ הבטרייה למותה של הדודה המדוברת, אבל זאת לא הפעם הראשונה שטלפונים של שיאומי גורמים לנזקים. ב-2019 קרה מקרה מצער כשטלפון מסוג שיואמי רדמי 9A התפוצץ בכיסו של אדם, אבל שלא כמו במקרה הנוכחי, הפיצוץ שהיה אז גרם לפצעים שטחיים קלים. 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה