דיגיטל וטק

החברה הישראלית שמפתחת רחפנים בגל פיטורים: "החלטה קשה מאוד"

פרספטו, החברה הישראלית שמפתחת תוכנות לכלים אוטונומיים כמו רחפנים ורובוטים,  מפטרת 21 מתוך 180 עובדיה, שהם כ-12% מכוח האדם: "זאת הייתה החלטה קשה מאוד. בהתייחסות לתוכנית ארוכת טווח של החברה, אנו נאלצים להיפרד מאנשים מוכשרים ולצמצם את כוח האדם שלנו באופן רוחבי"
מערכת ice | 
רחפן (צילום pixabay)
פרספטו, החברה הישראלית שמפתחת תוכנות לכלים אוטונומיים כמו רחפנים ורובוטים,  מפטרת 21 מתוך 180 עובדיה, שהם כ-12% מכוח האדם. הפיטורים מגיעים על רקע ניסיונה של החברה לצמצם בהוצאות כדי להסתגל לסביבה המאקרו כלכלית המחריפה, כך פורסם היום (ראשון) ב"דה מרקר".
דור אבוחצירא, מנכ"ל פרספטו, אמר בתגובה: "זאת הייתה החלטה קשה מאוד. החברה נמצאת בצמיחה, אנחנו ממשיכים להשקיע רבות בבניית מוצרים והגדלת בסיס הלקוחות שלנו, וממשיכים בגידול המכירות כמתוכנן. עם זאת, בהתייחסות לתוכנית ארוכת טווח של החברה, אנו נאלצים להיפרד מאנשים מוכשרים ולצמצם את כוח האדם שלנו באופן רוחבי". מרבית עובדי החברה ממוקמים בישראל, במשרדי החברה במודיעין. לפרספטו ישנם משרדים גם בפלורידה שבארה"ב, אמסטרדם שבהולנד, ובעיר פרת' שבאוסטרליה.
פרספטו נוסדה ב-2014 על ידי אבוחצירא, שגיא בלונדר, רביב רז ואריאל אביטן. במקור החברה פיתחה רכיבים טכנולוגיים עבור רחפנים, אך בהמשך עברה לתחום ניטור מתקני תשתית ומפעלים. היא אף פיתחה רחפנים אוטונומיים משל עצמה. בנוסף, פיתחו בחברה תוכנה שיודעת לנתח את הנתונים הנאספים על ידם - ולהתריע בפני מפעילים על בעיות במכונות, נזילות בצנרת, בעיות בפאנלים סולאריים וסיכונים אחרים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה