דיגיטל וטק

אילון מאסק מתכנן מהפכה: השינויים שיבצע בטוויטר

בעלי טסלה ו-SpaceX, שהשתלט על 9.2% מענקית המדיה החברתית, פירט על השינויים שהוא מתכנן לבצע בשירות המנויים של הפלטפורמה, טוויטר בלו - כפתור "תצוגה מקדימה", הוזלת המחיר, חסימה של משתמש שלא ביצע שימוש ראוי וגם: תשלום בדוג'קוין?
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום ויקיפדיה, vecteezy)
אילון מאסק ממשיך לפרט כמעט מדי יום על השינויים רחבי ההיקף שהוא מתכנן לבצע באליפקציית טוויטר. לאחר שהשתלט על 9.2% מהרשת החברתית, האיש העשיר בעולם ובעלי טסלה ו-SpaceX צייץ אמש (שבת) על מספר חידושים שהוא מתכנן בפלטפורמה. 
שירות 'טוויטר בלו' שהושק ביוני האחרון וזמין לשימוש כיום רק בארה"ב, קנדה ואוסטרליה, הוא שירות המנויים הראשון של ענקית המדיה החברתית עבור אלה שמוכנים לשלם עבור גישה בלעדית לתכונות מיוחדות, כמו תכונת "ביטול ציוץ", סמלי אפליקציית טוויטר מותאמים אישית ויכולת להוסיף סימניות.
מאסק, שנכנס כעת לדריקטוריון הניהול של טוויטר, אמר שהוא "מצפה לבצע שינויים משמעותיים", בעיקר בטוויטר בלו. בשרשור ציוצים בשבת, צייץ מאסק כי לדעתו כל מי שרוכש מנוי בטוויטר בלו במחיר של 3 דולר בחודש צריך לקבל סימון אימות ליד המשתמש שלו, כלומר וי כחול.
מאסק דורש בנוסף להוריד את המחיר ל-2 דולר בחודש שישלומו מראש 12 חודשים קדימה, כאשר מי שיבצע שימוש לא ראוי בפלטרפורמה של טוויטר בלו ייחסם ולא יהיה זכאי להחזיר כספי. בנוסף, מאסק לא שולל אפשרות של תשלום בדוג'קוין על מנת להצטרף לשירות טוויטר בלו. 
האיש העשיר בעולם טוען שיש להתאים את המחיר למטבע המקומי בכל מדינה, ובנוסף דוחף להסרת הפרסומות מהפלטפורמה, כאשר לטענתו: "הכוח של תאגידים להכתיב מדיניות יגדל במידה ניכרת אם טוויטר תלוי בכסף מפרסום כדי לשרוד".
בנוסף, מאסק, שערך לאחרונה סקר בטוויטר האישי שלו בו שאל את העוקבים האם הם בעד כפתור עריכת ציוצים, הסביר כי הוא לא מתכנן להוציא לפועל בדיוק אחד כזה, אלא כפתור שמאפשר "תצוגה מקדימה" של הציוץ ואפשרות לראות אותו לפני שעלה לאוויר ולהסירו. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה