דיגיטל וטק

גוגל באזהרה חמורה לאפליקציות: אל תדווחו על מיקום המשתמשים

בשל העובדה שחברת HUQ השתמשה בנתוני המיקום של משתמשים בשתי אפקליציות שונות, מבלי לבקש את אישורם, גוגל הזהירה את מפתחי האפליקציות שהם מפרים את מדיניות Google Play והמליצה למשתמשים להזהר
מערכת ice | 
תקלה בגוגל (צילום pixabay)
גוגל הזהירה מפתחי אפליקציות שהם צריכים להיות ברורים עם המשתמשים לגבי המידע שהם חולקים עם Huq, חברה בריטית שמוכרת נתוני מיקום. גוגל מסרה כי אפליקציות שאינן עומדות במדיניות הנתונים שלהן נאסרות להורדה מחנות ה-Play שלה.
Huq אמר שהחברה התייחסה להגנה על מידע "מאוד ברצינות" והיא מאמינה שכל השותפים עומדים כעת בדרישות. שותפויות אפליקציות ושיתוף נתונים עם צדדים שלישיים נמצאים בבדיקה מוגברת של רגולטורים וקובעי מדיניות ברחבי העולם.
 
Huq משתף פעולה עם מגוון אפליקציות, כולל אפליקציית תפילה מוסלמית, אפליקציית מעקב טיסות ואפליקציית מזג אוויר. מפתחי אפליקציות מטמיעים כמה שורות קוד שסופקו על ידי Huq אשר מחזירות נתוני מיקום - שאותם Huq אוסף. מידע זה נמכר לאחר מכן ללקוחות, כולל מגוון מועצות בבריטניה.
לאחר מכן הודתה Huq בפני ה-BBC שלפחות שתי אפליקציות שיתפו מידע עם החברה, מבלי לבקש אישור מתאים מהמשתמשים. כזכור, בחודש אוקטובר, גוגל הציגה מדיניות חדשה של נתוני משתמשים המודיעה לאפליקציות שעליהן להיות ברורות לגבי אופן השימוש בנתונים שהם אוספים.
גוגל מסרה בתגובה לחשיפת הפרשה: "כחלק מהחקירה שלנו, שלחנו אזהרה לכל מפתחי האפליקציות שקבענו שהם מפרים את מדיניות Google Play". אבל היא סירבה לומר כמה מפתחי אפליקציות קיבלו את האזהרה.
 
מנכ"ל Huq, קונרד פולסון, אמר: "אנו ממשיכים לקחת את נושא הגנת הנתונים וההסכמה ברצינות רבה ותומכים באופן אקטיבי בכל יוזמה שנועדה לבצע שיפורים בהקשר זה. חשוב לנו מאוד שנמשיך לעבוד לצד השותפים שלנו כדי להבטיח ששיטות העבודה המומלצות לפרטיות מיושמות ומתוחזקות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה