דיגיטל וטק
בלאק פריידי חדשני: OpenAI משגרת פיצ’ר שמטלטל את עולם השופינג
הפיצ'ר החדש של OpenAI נוחת בדיוק בעיצומו של טירוף הקניות, ומבטיח להפוך את הבלאק פריידי לחוויה שלא הכרתם, כזו שבה ChatGPT מאתר, מסנן ומחליט בשבילכם מה באמת שווה לקנות, בזמן שהקמעונאים מנסים להבין איך לעצור את הסופה הדיגיטלית שמאיימת לשנות את כללי המשחק
בזמן שהעולם כולו מתמלא בלהט הבלאק פריידיי והמרדף אחר המבצעים המפתים של סייבר מאנדיי, OpenAI שולפת את הקלף החדש שלה ומהדהדת איתו היטב בשוק הטכנולוגיה: Shopping Research, כלי רכישות שמבטיח להפוך את הבלגן הקמעונאי לחוויה מדויקת, אישית ומסודרת להפליא.
לא עוד שעות של גלילה אינסופית, השוואות מתישות ולבטים שנמרחים על פני ימים. כעת, אפשר פשוט לומר ל-ChatGPT מה אתם באמת צריכים. אתם יכולים לבקש מ-ChatGPT למצוא מברשת שיניים חשמלית שמתאימה לאדם עם חניכיים רגישות וכדומה.
OpenAI מסבירה שהכלי לא מוגבל רק למציאת מוצר בודד. הוא יודע להשוות בין פריטים, לאתר דגמים דומים למוצרים שאתם מעלים בתמונה, לבחור מתנה לנער שאוהב משחקי ספורט וצריך אוזניות שמתאימות לריצות ארוכות, ולצוד דילים מדויקים למוצרים שחיפשתם.
מאחורי הקלעים מתנהל ממשק גרפי חדש שמסייע למודל להבין בדיוק מה אתם מבקשים, בזמן שהוא אוסף נתונים על מחירים, זמינות, מפרטים, ביקורות ועוד. אתם רק צריכים לכוון אותו והוא יחזור עם תוצאות שמותאמות כמעט כמו סטייליסט אישי.
ואם הפלטפורמה שממנה תירצו לרכוש תומכת ב-Instant Checkout, תוכלו אפילו להשלים את העסקה ישירות מתוך השיחה עם ChatGPT. בלי קפיצה בין טאבים, בלי לאבד את הדרך.
השימוש פשוט: שואלים שאלה שקשורה לקניות, או לוחצים על סימן הפלוס ובוחרים ב-Shopping Research. הפיצ'ר נפרס בהדרגה למשתמשים – חינמיים ומשלמים כאחד – כבר מרגע זה.
עוד ב-
עם זאת, ב-OpenAI מזכירים: הוא אמנם חכם, אבל לא חסין טעויות – וכדאי תמיד לבדוק שוב באתר המקור.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



