דיגיטל וטק

טיקטוק חושפת: כך תבחרו מה יוצג לכם ב-For You

טיקטוק משיקה שדרוג שימושי למשתמשים, עם פיצ'ר חדש בשם 'Manage Topics' שמאפשר לכם לשלוט בדיוק בתכנים המוצגים בדף ה-For You. האם נוכל בקרוב לבחור לראות יותר תוכן שאנחנו אוהבים ופחות תוכן שלא מעניין אותנו? כל הפרטים על השינוי שעשוי לשדרג את החוויה שלכם
רפאל בן זקרי | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
טיקטוק ממשיכה להרחיב את אפשרויות ההתאמה האישית עבור משתמשיה, עם פיצ'ר חדש שמאפשר שליטה טובה יותר בתכנים המוצגים בדף ה-For You. האפליקציה החלה להשיק בשקט הפיצ'ר החדש, שנקרא Manage Topics.
הפיצ'ר החדש זמין כרגע למשתמשים בארה"ב, ועתיד להגיע בקרוב למדינות נוספות. באמצעות הפיצ'ר החדש, ניתן לבחור לראות יותר תכנים בנושא ספורט, ריקוד, אוכל, הומור, ענייני אקטואליה וטיולים. ה-For You מציג למשתמשים המלצות מותאמות אישית, ועכשיו ניתן לשלוט בסוגי התכנים המוצגים בו, תוך אפשרות לראות יותר או פחות תוכן בנושאים מסוימים.
כדי לגשת לפיצ'ר, יש להיכנס ל-Settings, לבחור ב-Content Preferences, ולאחר מכן ללחוץ על Manage Topics. בעמוד ההתאמה האישית, המשתמשים יוכלו לשלוט בכמות התוכן שהם מעוניינים לראות מכל נושא באמצעות סליידרים, כאשר ברירת המחדל לכל הסליידרים היא באמצע, וניתן לכוונן אותם לפי ההעדפה האישית.
למשל, אם תלחצו על כפתור המידע ליד הנושא "Creative arts", תלמדו שתחת נושא זה ניתן למצוא מדריכים לציור, רישום ועיצוב גרפי. חשוב לציין שההתאמות שתבצעו לא ישפיעו על התכנים שאתם רואים מהחשבונות שאתם עוקבים אחריהם. כמו כן, ייתכן שייקח זמן עד שהשינויים שערכתם ישתקפו בדף ה-"For You" שלכם, שכן הפלטפורמה זקוקה לזמן כדי להתאים את התכנים לפי העדפותיכם החדשות.
הפיצ'ר הזה מהווה שדרוג חשוב למשתמשים שמעוניינים ביותר שליטה על התכנים שהם רואים בטיקטוק. אם אכן הפיצ'ר יפעל כפי שמצופה ויגיע גם לישראל, הוא עשוי לשפר את חוויית השימוש של רבים ולהפוך אותה לאישית ומדויקת יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה