דיגיטל וטק

גיל שויד הכריע: זה המנכ"ל הבא של צ'ק פוינט

צ'ק פוינט הודיעה על מינוי נדב צפריר כמנכ"ל החדש, שייכנס לתפקיד בדצמבר 2024. צפריר, שותף מייסד בקרן Team8 ובעל רקע עשיר בתחום הסייבר, יחליף את גיל שויד, מייסד החברה שיעבור לתפקיד ניהולי אחר

רפאל בן זקרי | 
גיל שוויד, מנכ"ל צ'ק פוינט (צילום ויקיפדיה, מתוך עמוד הפייסבוק של צ'ק פוינט)
צ'ק פוינט מודיעה היום כי נדב צפריר, דמות מובילה ומוכרת בתעשיית הסייבר, יכנס לתפקיד המנכ"ל של החברה בדצמבר 2024. גיל שויד, מייסד ומנכ"ל החברה, יעבור לתפקיד יושב ראש פעיל של הדירקטוריון.
נדב צפריר, המנכ"ל הנכנס, מגיע עם ניסיון עשיר בתחום הסייבר. בעשר השנים האחרונות שימש כמייסד ושותף מנהל של קרן Team8, שהובילה מודל ייחודי של בניית חברות והשקעה בתחומי סייבר, AI, דאטה, בריאות דיגיטלית ופינטק. צפריר הקים והשקיע ב-71 חברות סייבר, ושימש כיו"ר הדירקטוריון של חברת סולראדג' טכנולוגיות מאז 2019.
ההכרזה על המינוי התקבלה בחיוב ובמקביל דיווחה החברה על תוצאות חזקות לרבעון השני של שנת 2024. במהלך הרבעון השני של 2024, צ'ק פוינט דיווחה על עלייה של 7% בהכנסות שהסתכמו ב-627 מיליון דולר. ההכנסות ממנויים זינקו ב-14% והגיעו ל-272 מיליון דולר. רווח למניה על בסיס non-GAAP עלה ב-8% והגיע ל-2.17 דולר.

גיל שויד המייסד והמנכ"ל היוצא של החברה: "אנחנו משלימים היום תהליך מעמיק של איתור מנכ"ל, לאחר שבחנו מועמדים מרחבי העולם, ומצאנו את האדם המושלם לתפקיד. נדב הוא דמות מובילה בתעשיית הגנת הסייבר העולמית זה יותר מעשור. אני מעריץ את הישגיו וכישורי המנהיגות שלו ונרגש מהמינוי. אני מאמין שהוא האדם הנכון להוביל את צ'ק פוינט לגבהים חדשים."
נדב צפריר הביע את התרגשותו מהמינוי: "אני נרגש להצטרף לצ'ק פוינט, חלוצה שעיצבה את הגנת הסייבר המודרנית, מוקד וחממה של חדשנות. אני מצפה בקוצר רוח לעבוד עם ההנהלה המקצועית של החברה ועם גיל, ולכתוב ביחד את הפרקים הבאים בצמיחתה של צ'ק פוינט."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה