דיגיטל וטק

גוגל משיקה: מה חדש בגרסת הפרימיום של הכרום?

כבר לאחר השקתו, ה-Google Chrome, דפדפן האינטרנט של גוגל, הפך לאחר המוצרים הפופולאריים ביותר בשוק. כעת, החברה מכריזה על השקת גרסה חדשה לדפדפן הנקראת Chrome Enterprise. מה חדש בה והאם שווה לשדרג? כל הפרטים
עידו מור |  1
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (צילום אינסטגרם/ סונדאר פיצ'אי, ויקיפדיה, shutterstock)
הדפדפן של גוגל (Google Chrome), הושק לראשונה בשנת 2008 ומאז הוא הספיק להפוך לאחד המוצרים הפופולאריים ביותר בשוק כשעל פי הנתונים למעלה מ-65% משתמשים בו באופן יומיומי. כעת, גוגל ממשיכה בהשקת המוצרים שבתשלום ולאחר השקת גרסאות פרימיום של הצ'אט בוט שלה (Gemini), החברה מכריזה על השקת גרסה נפרדת של הדפדפן האהוב שתכלול תכונות אבטחה חדשות והשימוש בו יותנה בתשלום חודשי. 
לפי פרסומי החברה, הגרסה החדשה של הדפדפן האהוב, נקראת Chrome Enterprise ושונה מהדפדפן הפופולארי שלה שנכון לעכשיו ימשיך להיות זמין וחינמי. גוגל הצהירה שתציע עבור גרסת ה-Enterprise, גרסה חינמית וגרסת פרימיום שנמכרת בעלות של 6 דולר בכל חודש.  
 
אז מה חדש? 
ה-Enterprise, מגיע עם תוכנות אבטחת שפועלות על ידי בינה מלאכותית ובנוסף, הוא מזהיר באופן אוטומטי בנוגע לתוכנות זדוניות, חוסר תוספים שלא אושרו על ידי החברה ואף מגן כנגד מתקפות פישינג. 
נוסף על כך, Chrome Enterprise, גם תואם לתוכנות אבטחה אחרות של ארגונים והוא אף מאפשר לקבוע הגדרות בהתאמה אישית. ישנם כמה הבדלים בין הגרסא החינמית וזו שבתשלום. בין ההבדלים העיקריים שנכללים בגרסת ה-Premium ולא בחינמית, ניתן למנות בין היתר מניעת אובדן נתונים וסריקה עמוקה של תוכנות זדוניות והגנה מפני סיסמאות חלשות.
שווה לשדרג? 
בגוגל טוענים שה-Chrome Enterprise, מיועד למגזר העסקי ולמשתמשים שזקוקים ליכולות אבטחה מתקדמות יותר. כמו כן, החברה הדגישה שגרסת הכרום הרגילה, לא פחות מאובטחת מזו שהשיקו כעת. על כן, במידה ואין לכן צורך ביכולות הללו מהדפדפן שלכם אתם יכולים לשקול בחיוב לוותר על השדרוג.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כעת לא רק יעקבו וימכרו כל פרטיותכם-גם תשלמו על זה! (ל"ת)
    חדש ושווה 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור