דיגיטל וטק

ביצעתם עדכון גרסה לאייפון? ייתכן ואתם נמצאים בבעיה חמורה

בשבוע שעבר הוציאה אפל את עדכון הגרסה החדשה שנכנס למכשירי האייפון, ה-IOS 17.4. מאז, משתמשים רבים מדווחים כי חיי הסוללה שלהם התקצרו משמעותית. אס מדוע נגרמת אותה תופעה ומה עליכם לעשות אם היא נמשכת?
מערכת ice | 
אפל (צילום freepik, shutterstock)
בשבוע שעבר הוציאה אפל את עדכון הגרסה החדשה שנכנס למכשירי האייפון, ה-IOS 17.4, במסגרתו תקבלו כמה שינויים מעניינים במיוחד לאייפונים שלכם. העדכון החדש מציג בין היתר סמלי אמוג'י חדשים, תמלולים ב-Apple Podcasts ומאפיינים, תיקוני שגיאות ועדכוני אבטחה נוספים עבור האייפון.
אלא שבימים האחרונים, עוד ועוד משתמשי אייפון בעולם מדווחים כי הם נמצאים בבעיה קשה מאוד, במסגרתה הסוללה של האייפון שלהם נגמרת בקצב מטורף. ב"דיילי מייל" הבריטי דווח כי משתמש אחד בבריטניה למשל, טען שהסוללה ירדה ב-40% אחרי שימוש של שעתיים בלבד.
 
משתמש נוסף דיווח כי אחרי שני ציוצים בלבד בטוויטר, הסוללה שלו צנחה ב-13%. למרות זאת, דווח כי חיי הסוללה לא הולכים להימשך בצורה הזו, אלא מדובר בבעיה ידועה, שנגרמת מהסיבה שישנם עדכונים רבים שעושה האייפון לאפליקציות, כך שגם אחרי שחשבתם שסיימתם את עדכון הגרסה, היא נמשכת.
למעשה, התופעה אמורה להימשך מספר שעות בודדות עד יום שלם. אז מה עליכם לעשות אם התופעה נמשכת יותר מיום אחד? כבו את הטלפון, המתינו כמה שניות והדליקו אותו מחדש. לאחר מכן היכנסו לחנות האפליקציות ובדקו שכל האפליקציות מעודכנות לגרסתן העדכנית ביותר. אם זה לא קרה, תשקלו למחוק את אותן אפליקציות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה