דיגיטל וטק

מיקרוסופט חוברת לענקית המודיעין הצרכני: "תובנות חיזוי בזמן אמת"

Meltwater מאחדת כוחות עם בית התוכנה כדי להביא לשוק את הדור הבא של פתרון תובנות תקשורת הבנוי על פתרון הענן של החברה, Microsoft Azure. "המטרה שלנו היא להמציא מחדש את התקשורת באמצעות AI". סגן הנשיא לשותפויות גלובליות:  "המנצחים האמיתיים יהיו הלקוחות המשותפים שלנו, שיש להם גישה לפתרונות מובילים בשוק"
מערכת ice | 
מחשוב ענן (צילום freepik)
חברת Meltwater, ספקית גלובלית מובילה של מדיה, מדיה חברתית ומודיעין צרכני, הודיעה על השקת שיתוף פעולה יוצר שוק עם Microsoft. מיקרוסופט חתמה על הסכם עם Meltwater כדי שתשמש כספקית מדיה, מדיה חברתית ומודיעין צרכני בקנה מידה עולמי. מיקרוסופט, מצידה, תעבוד עם Meltwater כדי לספק פתרון תובנות תקשורת משולב שישתמש ביכולות כלי ההאזנה המובילים של Meltwater בשילוב עם הכלים הטכנולוגיים של Microsoft, כולל Microsoft Azure, Microsoft 365 ו-Microsoft Teams.
פתרון זה ישלב את שירותי הבינה המלאכותית המתקדמים של Microsoft עם עיצוב ממוקד משתמש כדי להגדיר מחדש את חוויית הלקוח על ידי הפיכת נתונים לדיאלוג המאפשר שיתוף פעולה טוב יותר של חדשות קריטיות לעסק, שינויים בשוק, מגמות ובינה תחרותית, ולהגיב מהר על סמך נתונים אלו. Meltwater גם הסכימה להתחייבות רב-שנתית להפוך את Microsoft Azure לפלטפורמת הענן המועדפת עליה לפריסות עתידיות של לקוחות מיקרוסופט.
 
בעידן הבינה המלאכותית, ארגונים זקוקים לפתרונות קלים לשימוש המאפשרים להם להיות פרודוקטיביים יותר, יעילים יותר ויצירתיים יותר. Meltwater משתמשת במערך הנתונים ברמה העולמית שלה ונבנית על טכנולוגיות הבינה המלאכותית המובילות בתעשייה של Microsoft כדי לפתוח תובנות מונעות נתונים, וכדי לאפשר קבלת החלטות טובה יותר. יחד, יפתחו החברות פתרון חדש מבוסס בינה מלאכותית, כשהערך ללקוח במרכז, כדי לפתור אתגרים קריטיים של לקוחות - מהר יותר.
 
הפתרון החדש יאפשר למשתמשים ארגוניים של Copilot עבור Microsoft 365 ו-Microsoft Teams, שהינם לקוחות Meltwater, לנהל שיחה עם מערך הנתונים הגלובלי של Meltwater, כדי שיקבלו גישה קלה לתובנות בזמן אמת כגון אזכורים של מותג, ניתוח סנטימנטים, בעיות מפתח ומדידת התחרויות. זה אומר שמעבר לכך שהתובנה הנכונה נמצאת במרחק שאילתה פשוטה, היא גם מוצגת באופן נגיש, קלה לפעולה, ומניעה החלטות אסטרטגיות, והכל משולב ישירות בתוך Teams.
זה מתבסס על האינטגרציה הקיימת של Meltwater עם Teams, שכבר מביאה ערך ליותר מ-1,500 לקוחות Meltwater עם אספקה חלקה של התראות מבוססות בינה מלאכותית ישירות לתוך Teams.
"על-ידי רתימת העוצמה של מערך הטכנולוגיה ויכולות הבינה המלאכותית של Microsoft, אנו מרחיבים עוד יותר את גבולות האינטגרציה הקיימת שלנו, ומאפשרים למשתמשים לקיים אינטראקציה עם כלי הניתוח של Meltwater באמצעות דיאלוג אינטואיטיבי, לשאול שאלות ולקבל תובנות כאילו הם משוחחים עם עמית בעל ידע בנתונים. מטרתנו היא לשנות את האופן שבו ניגשים לתובנות ופועלים להן, ולהטמיע את יכולות ההאזנה העמוקות של Meltwater בקצב היומיומי של התקשורת העסקית", הוסיף ג'ון בוקס, מנכ"ל Meltwater.

(צילום: unsplash, Magma Images)
באמצעות שיתוף פעולה זה, Meltwater הופכת לספק גלובלי של צורכי המדיה, המדיה החברתית והבינה הצרכנית של Microsoft, ומאפשרת לארגון התקשורת של Microsoft ולבעלי העניין הפנימיים שלו לגשת לתובנות בזמן אמת בין צוותים ואזורים גיאוגרפיים. "המטרה שלנו היא להמציא מחדש את התקשורת באמצעות בינה מלאכותית. רצינו לעבוד עם שותף שיוכל לעזור לנו לספק תובנות עמוקות יותר באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית של Microsoft במקום שבו הצוותים שלנו מבצעים את עבודתם באמצעות Copilot עבור Microsoft 365 ו- Microsoft Teams".
 
"הטכנולוגיה המובילה והפלטפורמה האינטואיטיבית של Meltwater הפכו אותם לשותף הטוב ביותר שעזר לנו לבנות פתרון שהוא מעבר לדיווח בדיעבד, ומספק תובנות חיזוי בזמן אמת ומבוססות בינה מלאכותית", אמר סטיב קלייטון, סגן נשיא לאסטרטגיית תקשורת במיקרוסופט. Meltwater תוצג גם ב- Azure Marketplace עבור כל לקוחות Microsoft כדי לפרוס בקלות את פתרונות Meltwater, תוך ניצול העוצמה של תובנות הנתונים העמוקות של החברה בשילוב עם פלטפורמת הענן המהימנה של Azure. חברת Meltwater תשתתף גם בתוכנית שותפי המכירה המשותפת של Microsoft ISV.
"Meltwater נרגשת מאוד להתחיל את השותפות העוצמתית הזו עם מיקרוסופט, שבה המנצחים האמיתיים יהיו הלקוחות המשותפים שלנו, שיש להם גישה לפתרונות מובילים בשוק הפועלים על פלטפורמת הענן המובילה", אמר דאג בלוט, סגן נשיא לבריתות ושותפויות גלובליות ב- Meltwater.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה