תרבות ופנאי

ברק שמיר משתף בכאב: "זאת שנאה אליי כדוגמן, פאק אוף"

הדוגמן הבינלאומי נשאל האם נתקל במקרי אנטישמיות במהלך הקריירה שלו, ושיתף כי קמפיין שהשתתף בו בזמן המלחמה גרר אלפי תגובות זועמות מגולשים פרו פלסטיניים, ואמר כי מדובר בשנאת חינם עקב היותו ישראלי ויהודי
מערכת ice | 
ברק שמיר (צילום אינסטגרם)
מלחמת חרבות ברזל טלטלה את מדינת ישראל בדרכים רבות, והיוותה "טריגר" להשמעה של דעות אנטישמיות מקרב אנשים רבים ברחבי העולם. בריאיון שקיים לאחרונה הדוגמן ברק שמיר, הוא חשף כי השתתף בקמפיין של חברה מוכרת שעלה בזמן המלחמה אשר קיבל אלפי תגובות של גולשים פרו פלסטיניים שלא היו מרוצים ממעורבותו בפרויקט.
בריאיון שהעניק ל-TMI, הוא נשאל האם הוא חווה אירועי אנטישמיות במהלך עבודתו בעולם, ושיתף בחוויה האישית שלו מקמפיין שעשה לחברת המוכרת Emporio Armani. "היו המון תגובות פרו-פלסטיניות, ממש כולם העלו את זה. זה היה הפוסט הכי מדובר של החברה והוא גרף כ-15,000 תגובות". בהמשך הוא הסביר כי הוא לא דיבר על הנושא עם הצוות איתו עבד, והבהיר כי הדבר שהיה חשוב לו הוא התמיכה הישראלית שקיבל בעקבות הפוסט.
כמו כן, בהמשך הוא שיתף בסטרס שמלווה אותו בתקופה האחרונה (כמו גם אזרחים ישראליים רבים), וחשף כי איבד חברה קרובה. אין ספק כי השבת השחורה התירה בפני ישראלים רבים צלקות נפשיות, שימשיכו ללוות אותם עוד שנים רבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה