תרבות ופנאי

נינט טייב הפסיקה את ההופעה וירדה לקהל - זו הסיבה

כל מי שהיה בהופעה יודע כמה יכול להיות צפוף ודחוק בקהל, עד שלעתים כמעט נגמר האוויר. בהופעה של נינט טייב אחת מהנשים בקהל התעלפה, הזמרת לא חשבה פעמיים ועצרה את ההופעה
מערכת ice | 
נינט טייב (צילום אור כתר)
הזמרת האהובה והוותיקה, נינט טייב, הפכה לאחת מכוכבות הרוק הגדולות בישראל. בהופעה שקיימה אתמול (רביעי) במועדון הבארבי בתל אביב, קרה לה מקרה חריג אך היא שמרה על קור רוח ועצרה את ההופעה.
כפי שפרסם ערן סוויסה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, אחת מהנשים שהיו בהופעה של טייב התעלפה, והזמרת, ברגישותה עצרה את ההופעה, ירדה מהבמה וניגשה אליה, כדי לוודא שהיא בסדר.
לאחרונה פורסם כי נינט טייב תשתף פעולה עם השחקנית דאנה איבגי, והשניים יככבו יחד בסדרה בת 8 פרקים בשם "גחליליות". התפקיד של טייב בסדרה הוא של חבלנית במשטרה שלא מצליחה להשתלב בשום קהילה, ואילו איבגי מגלמת שוטרת מקומית שמנסה להשיב את השלווה למדבר. השתיים נפגשות אחרי עשרים שנה, והמפגש מעלה שדים מהעבר.
כזכור, לטייב היה לאחרונה עוד אירוע חריג, כאשר תבהלה הייתה בקרב אזרחי ישראל לאחר פרסום מספר סיפורים בתחילת המלחמה, על אנשים חשודים שעוברים ליד בנייני מגורים ומצלמים אותם. באותו הזמן טייב שיתפה סיפור כזה שהיא בעצמה חשדה במישהו ואף דיווחה למשטרה עליו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה