תרבות ופנאי

זו בתו של כדורגלן העבר שנבחרה למקום השני בקטגוריית פריצת השנה

אתר האופנה "מודלס.קום" פרסם את תוצאות הבחירה במגוון קטגוריות בתחום הדוגמניות בעולם. הדוגמנית הישראלית סאן מזרחי נבחרה במקום השני בקטגוריית "פריצת השנה". במקום השני בקטגוריית "דוגמנית השנה" נבחרה בלה חדיד
 

מערכת ice | 
סאן מזרחי (צילום אינסטגרם)
אתר האופנה הבינלאומי הנקרא "מודלס.קום" חשף כי במקום השני בקטגוריית "פריצת השנה", נבחרה הדוגמנית הישראלית סאן מזרחי. באותו הדירוג, בקטגוריית "דוגמנית השנה", הופיעה גם הדוגמנית הבינלאומית המצליחה, בלה חדיד.  
כידוע, הדוגמנית הישראלית סאן מזרחי הינה בתו של כדורגלן העבר אלון מזרחי. מלבד אותו הישג מרשים שגרפה הדוגמנית הישראלית לקריירת הדוגמנית שפיתחה בחו"ל, מזרחי מתאפיינת ברזומה מרשים ביותר.
הדוגמנית הישראלית הספיקה לצעוד בחודש אוקטובר בשנת 2022 ב-23 תצוגות אופנה שונות, החל מתצוגות האופנה המדוברות של כריסטיאן דיור, פנדי, הרמס ובוטגה ונטה. במגזין האופנה היוקרתי "ווג" נכתב עליה בשנה שעברה כי על אף שסאן הינה בתו של כדורגלן העבר אלון מזרחי, היא האחראית הבלעדית לתדמיתה ולשמה בעולם האופנה והדוגמנות.
מלבד זאת, נכתב כי בחרה בה לעמוד בראש רשימת הדוגמניות הבולטות לשנה הנוכחית בעונות הסתיו והחורף. "היא התחילה לדגמן רק לפני שנה וכבר יש לה רזומה מרשים" כך נכתב במגזין האופנה "ווג".
בריאיון לערן סוויסה, חשפה הדוגמנית הישראלית על ילדותה: "בתיכון לא הייתי מהיפות של השכבה, אבל ממש לא. הייתי ילדה רגילה. עוד אחת בשכבה שלא משכה יותר מדי תשומת לב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה