תרבות ופנאי

מדינה נוספת נגד השתתפות ישראל באירוויזיון: מי קוראים לחרם?

לא פחות מחמש מאות מכתבים נשלחו לרשות השידור באירלנד, שנחשבת עוינת במיוחד לישראל עם מעוז פרו פלסטיני גדול במיוחד, עם דרישה להחרים את האירוויזיון ולא להשתתף בו
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום עומרי סילבר, shutterstock)
אחרי איסלנד, נראה שהמדינות המשתתפות באירוויזיון ממשיכות עם האיומים הריקים וחסרי הסיבות נגד ישראל, כאשר עצומה חדשה הופצה באירלנד, שם גם קוראים להחרים את האירוויזיון בעקבות השתתפות ישראל בתחרות על רקע מלחמת 'חרבות ברזל'.
על פי הדיווחים, לא פחות מחמש מאות מכתבים נשלחו לרשות השידור במדינה באי הבריטי, שנחשבת עוינת במיוחד לישראל עם מעוז פרו פלסטיני גדול במיוחד, עם דרישה להחרים את האירוויזיון ולא להשתתף בו. "אין פוליטיקה במוזיקה" אמרו פעם, אבל כנראה שהדבר פחות נוגע לאירים.

כתב התרבות של 'ישראל היום' ערן סוויסה שיתף כי "המכתבים נשלחו בעקבות הודעת איגוד השידור האירופי כי ישראל, על אף המלחמה בעזה, צפויה להשתתף בתחרות כמתוכנן".
המוחים ניסו להצדיק את הטענות שלהם כשכתבו: ״השתתפותם בתחרות עם ישראל היא תמיכה בזוועות שישראל מבצעת בעזה. השתתפותה של ישראל היא כלי המשמש את המדינה כדי להציג את עצמה כמדינה מתקדמת וליברלית למרות שנות הכיבוש והאלימות נגד פלסטין״. הם גורסים כי ביטול השתתפותם בתחרות תהיה דרך להביע סולידריות ואופן גינוי למלחמה בעזה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חרם על ישראל
    יש 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לכל המדינות שמנסים לאחרים את ישראל לא יעזור לכם כלום תירצו או לא תירצו עם ישראל חי ימשיך לסגסג וליפרוח ולנצח וכל מי שבעד הטרור של הנצים יחטוף בקרוב מכת טבע כמו צונמי או רעידת אדמה או שרפות וזה מכה שרק ה יכל לתת אותה למי שמי שמיתגרה בעם ה שזה ישראל .
    סגור
  • 1.
    היא שיאנית הזכיות, אבל עם *
    דן 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם זו הייתה איסלנד, שמעולם לא זכתה. עכשיו זו אירלנד, שיאנית הזכיות באירוויזיון. כלומר, פריוויליגית אדירה. כלומר, מדינה מאד חשובה בתחרות. אבל: אירלנד לא זכתה מאז... 1996!!! - עוד לפני דנה ונטע. בקיצור: כלומניקים כמו איסלנד, ולא רק באירוויזיון. תהנו מול הטלוויזיה. בעיקר אם ישראל תזכה. תומכי טרור עלובים ואפסים. תתביישו.
    סגור