תרבות ופנאי

המחווה במהלך הקרנת הבכורה של הסרט על טיילור סוויפט נחשפת

אמש במהלך הקרנת הבכורה לסרט על טיילור סוויפט ברחבי הארץ הוקרנה מחווה של המעריצות הישראליות של סוויפט עבור רוני אשל הנעדרת מאז מתקפת הטרור ב-7.10: "בשביל רוני, סוויפטית בלב ונעדרת כבר ארבעה שבועות"
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום יוטיוב/ MTV)
אירוע מרגש אירע אמש במהלך הקרנת הבכורה לסרטו על טיילור סוויפט ברחבי הארץ, כאשר בחלק מהמקומות הוקרנה מחווה של המעריצות הישראליות של סוויפט עבור רוני אשל הנעדרת מאז מתקפת הטרור של מחבלי חמאס ב-7.10.
המעריצות שהגיעו עם צמידי חברות עם הכיתוב של רוני והתאריך 7.10 הקרינו על גבי המסכים את המחווה: "בשביל רוני, רוני אשל, בת 19, סוויפטית בלב ונעדרת כבר ארבעה שבועות, קרן של אור ושל אהבה, לא תוכל להגיע להקרנה היום". רוני אשל תצפיתנית בת 19 מבסיס נחל עוז, נעדרת מאז הבוקר של השביעי באוקטובר.

כזכור בתאריך ה-7.10 החלה מתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי ארגון הטרור חמאס, בה פרצו יותר מ-3,000 מחבלים את גדר הגבול עם רצועת עזה תוך מטח של אלפי רקטות וחדרו לתוך היישובים הישראלים שעל גדר הגבול, רצחו יותר מ-1,400 ישראלים, פצעו יותר מ-4,500 ולקחו בשבי 240 ישראלים במה שהתחיל את מלחמת חרבות וברזל המתנהלת עד יום זה. מאות מתושבי העוטף נאלצו להתפנות מביתם ועברו להתגורר באזורים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה