תרבות ופנאי

למען קידוש השם: סטטיק בירך על מצוות ארבעת המינים

רב הסלבס מרדכי חסידים הגיע לביתו של סטטיק לברך על מצוות ארבעת המינים, בתקווה שקידוש השם יעזור לו בשנה החדשה. מרדכי חסידים הוציא לפני כחודשיים ספר אוטוביוגרפי חדש בו כתב את סיפור חייו במהלכם עבר חוויות שאסף מגיל 14
מערכת ice | 
סטטיק ומרדכי חסידים (צילום מתוך האינסטגרם)

סטטיק מתחזק: רב הסלבס מרדכי חסידים הגיע לביתו של סטטיק כדי לברך על מצוות ארבעת המינים. כזכור לפני כמעט חודשיים השיק רב הסלבס מרדכי חסידים ספר אוטוביוגרפי חדש המגולל את חייו. מדובר ב-36 שנות עבודה עליו, עם חוויות שאסף מגיל 14 אז החל בכתיבתו וכעת החליט לשחרר אותו.

חסידים סיפר אז על הספר: "אני עובד על הספר כחמש שנים, אבל התחלתי לכתוב ראשי פרקים לספר כבר מגיל 14. לוויתי 30 שנה את גדולי ישראל שנפטרו, הייתי בקרבתם של הרב עובדיה, הרב יצחק כדורי והרב בן ציון אבא שאול, גדול הדור הספרדים, והתחלתי לכתוב סיפורים על מה היה לי עם אנשים שהיו באים לקבל ברכות".

רשימת הסלבס אליה הוא מקורב כוללת את ציון ברוך ויאנה יוסף, ציפי ובר רפאלי, יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ, אלי יצפאן, לירן דנינו, בני פרץ, קובי פרץ, סטטיק, רמי לוי, איתי לוי, מירי רגב, אריה דרעי, בנימין נתניהו, אביב אלוש, יהודה לוי, פנינה רוזנבלום, ליאור נרקיס, אביבית בר זוהר, קובי אפללו, דודו אהרון, אגם רודברג, מאיה בוסקילה, נינט טייב, אושרי כהן, שלומי קוריאט, יוסי בניון, נסרין קדרי ועוד רבים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה