תרבות ופנאי

נטלי דדון בראיון מיוחד: "אין בתעשייה מקום לריבוי דעות"

הדוגמנית, הפעילה החברתית ואושיית הרשת בראיון מיוחד מתייחסת פעילותה ההסברתית למען שיפור תדמיתה של מדינת ישראל בעולם, על תגובות האהבה וגם על הקשות יותר בחוץ ועל החיים שאחרי הריאליטי והאם תשתתף בריאליטי נוסף בעתיד, ספוילר: לא פוסלת זאת
טל גורן |  3
נטלי דדון (צילום עידן כהן)

אין ספק כי נטלי דדון היא אחת מאושיות הרשת המובילות כיום בישראל. עם מספר לא מבוטל של 816,000 עוקבים באינסטגרם, בנוסף לכך מתפקדת גם כשגרירה של מדינת ישראל בכך שהיא שותפה בסיירת ההסברה העוסקת בשיפור תדמיתה של ישראל ברחבי העולם, בנוסף לפרסומה כמתמודדת ריאליטי בלא פחות משלוש תוכניות: הישרדות, האח הגדול והדוגמניות שם בעצם התפרסמה.

בראיון מיוחד ל-ice מתייחסת דדון שחגגה לפני כחודשיים יום הולדת 40 על פועלה ההסברתי בעולם, מדוע אושיות רשת מפחדות להביע את עמדתן הפוליטית, על התגובות החיוביות ברחוב וגם על האם תיקח חלק בריאליטי נוסף בעתיד.
"סיירת ההסברה עוסקת בהסברה פרו ישראלית, שיפור תדמית ישראל בעולם" פותחת דדון את דבריה ומוסיפה: "בנוסף היא לוחמת באנטישמיות ודיווחי פייק ניוז ותעמולות שקריות כלפי המדינה". על פעילותה מספרת דדון: "אני מרגישה סיפוק אישי עצום, ההליכה אחרי האמת תמיד הייתה האמת שלי, לטוב ולרע. הפעם בעודי צופה במלחמה למען הדמוקרטיה נתקלתי בדיקטטורה מוחלטת בה אין באמת מקום לריבוי דעות בתעשייה. ואפשר להיתקל בכך גם במרחבים אחרים. יש צד אחד "מלוטף" ו"מדושן" ויש צד אחד שבוודאות ישלם את המחיר".
 

"בפן האישי, החיבוק של העם כלפיי קיים, אבל בשורה התחתונה, הייתי רוצה לצפות בנו מתפתחים לחברה, בה אין ניתוק קשרים ופיצוצים חסרי פרופורציות על בסיס דעות שונות. אלא יותר הכלה והפנמה שלא נולדנו על מנת לחשוב ולפעול באופן זהה".
 

דדון התייחסה גם לעברה בתוכניות הריאליטי והפתיעה: "אחרי ההשתתפות בדוגמניות, האח הגדול והישרדות, הייתה הצעה מפתה מבחינה כספית אבל הייתה תחושת מיצוי. ויתרתי עליה לאחר שהבנתי שאני במקום אחר עכשיו. מה שצריך להגיע, יגיע ממקומות בהן אני שלמה יותר. אבל אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד. מעולם לא אמרתי לא מוחלט על שום דבר".
 


על השאלה מדוע אושיות רשת מפחדות להביע דעתם מבחינה פוליטית ענתה דדון: "יש לכך מחיר כבד, יותר ממה שנראה על פני השטח. החל מניתוקים של חברויות קרובות, התרחקות של קולגות, ביטול עבודות ופתאום הפרויקטים מפסיקים לזרום. דלתות נסגרות. זה די נאיבי לחשוב שידעו לעשות את ההפרדה, אבל אני מאמינה כשדלת אחת נסגרת, אחרת נפתחת ושהאנשים הראויים תמיד יהיו לצדכם. העוקבים מבחינתי הם הרוח הגבית, לא כולם מתחברים לעשייה שלי אבל מצד שני יש כל כך הרבה אנשים שמרגישים שאני מדברת מגרונם ושופכים לעברי כמויות אהבה מרגשות".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    היידה
    ירוק בלב ?? 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחלה כתבה אהבתי
    סגור
  • 2.
    ראיון מעניין (ל"ת)
    שמוליק 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מי זאת ? קצת רקע שנבין מי זו (ל"ת)
    מה מי ? 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור