תרבות ופנאי

מופע האחדות: מי הזמרים שהופיעו על הבמה לדואט לא שגרתי?

אמש התאחדו בבית שמש גדולי המוזיקאים בישראל על שלל גווניה: אייל גולן, רמי קליינשטיין, שירי מימון, יובל דיין, רביב כנר, יובל דיין יחד עם זהבה בן לרגל מופע האחדות: "אנחנו תחת השמיים" שינדוד ברחבי הארץ על מנת לחזק את היחסים בחברה הישראלית
מערכת ice | 
רמי קלינשטיין, אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי, אריה לייב אברמס)

איחוד די לא צפוי נערך אמש בבית שמש: מופע האחדות "אנחנו תחת השמיים" הגיע לעיר החרדית והציג הופעות ודואטים לא שגרתיים שנערכו על הבמה לרגל חיזוק היחסים בחברה הישראלית בעקבות הפילוג של החקיקה המשפטית. מופע זה נערך בחסות משרד התרבות והספורט ועל הבמה הופיעו זמרים משלל הגוונים במוזיקה הישראלית: אייל גולן, רמי קליינשטיין, שירי מימון, יובל דיין, רביב כנר, יחד עם חיזוק של זהבה בן. את הבמה בבית שמש הנחה צביקה הדר שמנחה ברוטציות עם לירון ויצמן.

על הבמה נערכו דואטים מפתיעים ומיוחדים: שירי מימון וארקדי דוכין ששרו את השיר "מי אוהב אותך יותר ממני", ארקדי דוכין ויובל דיין ששרו את "יש בי אהבה", רביב כנר ויובל דיין ששרו את "עד שתחזור" ואייל גולן ורמי קליינשטיין ששרו את "צליל מיתר".

מופע האחדות "אנחנו תחת השמיים" הינו מיזם שהגה שר התרבות והספורט מיקי זוהר ומטרתו ליצור אחדות בקרב האזרחים, המופע יעבור ברחבי הארץ עם הופעות של אמנים מהשורה הראשונה שיופיע בפני התושבים במטרה לשים מאחור את אירועי החקיקה המשפטית ולשמור על האחדות בעם.

רמי קליינשטיין אמר במהלך ההופעה: "שם המפתח זה ביחד, אולי אם לא נחשוב לחוד נהיה יותר ביחד ונבין שבתקופה הזו אנחנו צריכים לדבר אחרת ולהבין אחרת, אני מאמין שאנחנו אחים, בזה אני מאמין, לא כולם חושבים אותו דבר. אחותי לא חושבת כמוני, אבל היא אחותי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה