תרבות ופנאי

מחפשים את הפסטיבל המושלם? משרד התרבות והספורט יעזור לכם

לקראת סופו של הקיץ משרד התרבות והספורט מציג רשימה של ענפה של פסטיבלים ברחבי הארץ, ומזמין את הציבור הרחב ליהנות מהמופעים הרבים ובכך לתמוך ביצירה הישראלית
מערכת ice | 
הופעה (צילום Pixabay)
אף שנדמה כי סוף הקיץ עוד רחוק מאיתנו, משרד התרבות והספורט כבר מזמין את הציבור הרחב לחגוג את סופו במגוון פסטיבלים בתחומי הקולנוע, התיאטרון, המחול, המוזיקה ועוד – בכל רחבי הארץ.
משרד התרבות והספורט תומך בפסטיבלי תרבות בכל רחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום, ובין הפסטיבלים בפריסה ארצית ניתן למצוא, בין היתר, את פסטיבל סוף הקיץ בירושלים, פסטיבל ג'אז בראש העין, פסטיבל ערד 'יש זמר באוויר', פסטיבל אופקים חגיגת תאטרוני רחוב מהעולם, פסטיבל ג'אז מצפה רמון, פסטיבל הכליזמרים בצפת, פסטיבל ערבסק למוזיקה ערבית קלאסית ואנדלוסית ועוד.
הפסטיבלים השונים הם חלון הראווה הצבעוני והמרתק של האומנות הישראלית, המציג את פניה היפות של מדינת ישראל שעשירה בהון אנושי, בהישגים אמנותיים ובתרבות ענפה. על ידי תמיכה בפסטיבלים בתחומים אמנותיים מגוונים, משרד התרבות והספורט מקדם את הגיוון התרבותי והיצירה של האומנים בישראל, ומבטיח את המשך צמיחתם והצלחתם.
שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, מסר: "אני שמח להזמין את הציבור הרחב ליהנות ממגוון פסטיבלי תרבות בפריסה ארצית ובתמיכת המשרד. מדובר בחגיגת קיץ של תרבות ואמנות בתחומי הקולנוע, התיאטרון, המחול, המוסיקה והפרפורמנס. הצטרפו אלינו לשלל פעילויות התרבות בצפון, בדרום, בשומרון ובמרכז, שקידמנו עבורכם ולמענכם!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה