תרבות ופנאי

פסטיגל 2024: הקליפ הרשמי נחשף לצפייה

פסטיגל 2024 יוצא לדרך באופן רשמי עם השקת תוכן ראשונה של שיר הנושא שיוביל את "פסטיגל Sing" בכיכוכבם של יהודה לוי אבי אבורומי, נועה קירל קווין רובין ועוד
שירה יום טוב | 
סינג פסטיגל 2023 (צילום יוטיוב/ פסטיגל)
לקראת תחילת עונת ההופעות של הפסטיגל שצפויה להתחיל בעוד כחודשיים, הפקת הפסטיגל משחררת הבוקר את שיר הנושא הרשמי כולל קליפ הרשמי לשמיעה וצפייה בפלטפורמות השונות. שיר הנושא יוצא תחת הכותרת שמובילה גם את הפסטיגל כולו: "נותנים למוזיקה לחבר ביננו".
הקליפ יוצא בהשתתפות הכוכבים שייקחו חלק בהפקת הענק: אבי אבורומי, אוראל צברי, אושר כהן, אמיר שורוש, אנה זק, דניאל ליטמן, הראל סקעת, יהודה לוי, יעל שלביה, לירית בלבן, נועה קירל, עדן סבן וקווין רובין.
ב"לילה טוב עם גיא פינס" בקשת 12 פרסמו לפני כשבועיים את טבלת השכר המפוארת של כוכבי הפסטיגל השנה, שכוללת פנים מוכרות וותיקות לצד משתתפים חדשים ומעניינים.
השנה, נציגת ישראל באירוויזיון 2023 נועה קירל תהיה מובילת השכר. ההופעות בחנוכה יסדרו לה לא פחות מ-900 אלף שקלים, שנמוך באופן מפתיע מה-1.4 מיליון שקלים שקיבל עדן חסון בשנה שעבר. אחריה בדירוג, יהודה לוי שעושה קאמבק למופעים של חנוכה וירוויח סכום של 600 אלף שקלים. ממש צמוד אליו נמצאת אנה זק, שתגרוף לכיסה כ-550 אלף שקלים.
אמיר שורוש, או בשמו המוכר ראמזי מ"קופה ראשית", יכניס כ-500 אלף שקלים. יעל שלביה שעומדת לשיר בפעם הראשונה על במה כמו גם הראל סקעת ירוויחו סכום זהה של כ-400 אלף שקלים והרשימה לא נעצרת כאן.
 
אושר כהן עומד להכניס לכיסו 350 אלף שקלים, אבי אבורומי ייהנה מ-300 אלף שקלים, בדיוק כמו כוכב ארץ נהדרת ושנות ה-90 אוראל צברי שגם ייהנה מ-300 אלף שקלים. דניאל ליטמן יכניס 250 אלף שקלים, קווין רובין ירוויח 200 אלף שקלים, עדן סבן עם 150 אלף שקלים בדומה לכוכבת 'הבורר' לירית בלבן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה