תרבות ופנאי

אבל בתרבות הישראלית: הזמר חופני כהן הלך לעולמו בגיל 76

אבל כבד בעולם התרבות הישראלי: הזמר הוותיק חופני כהן, זוכה פרס מפעל חיים של אמ"י לשנת 2015, הלך לעולמו בגיל 76. אחיו הצעיר יזהר כהן, הזוכה הישראלי הראשון באירוויזיון, נפרד: "בצער רב אנו מודיעים שהאח, האבא והסבא המדהים חפני הלך לעולמו. איבדנו את היהלום שבכתר המשפחה"
מערכת ice |  3
חופני ויזהר כהן (צילום הפייסבוק של יזהר כהן)
אבל כבד בעולם המוזיקה והתרבות הישראלי, כאשר הזמר הוותיק חופני כהן, הלך היום (שני) לעולמו בגיל 76 בבית החולים שיבא בתל השומר, כהן, שכונה במהלך הקריירה המפוארת שלו 'סולימאן הקטן', אשר גם זכה בפרס מפעל חיים של איגוד אמני ישראל (אמ"י) בשנת 2015.
חופני, אחיהם הגדול של פיני, ורדינה ויזהר כהן, הזוכה הראשון של ישראל באירוויזיון בשנת 1978 עם השיר 'אבניבי', הוא בנם הבכור של הזמרים שלמה כהן המכונה 'סולימאן הגדול' ושרה כהן, כאשר הותיר אחריו לאחר לכתו שלוש בנות ובן, כאשר במשפחה הוציאו הודעה לאחר מותו.

חופני ויזהר כהן (מתוך הפייסבוק של יזהר כהן)
חופני הלך לעולמו לאחר התמודדות ארוכה עם מחלת הסכרת, מה שהוביל לקטיעת רגל ולכך שאיבד את קולו, כאשר בתקופה האחרונה חלה החמרה משמעותית במצבו, מה שבסופו של דבר גם גבה את חייו. המשפחה כתבה בפייסבוק דרך חשבונו של אחיו הקטן של חופני, יזהר כהן, שכתב כך על לכתו של אחיו הגדול: "בצער רב אנו מודיעים שהאח, האבא והסבא המדהים חפני הלך לעולמו. איבדנו את היהלום שבכתר המשפחה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איש נדיר
    גרי 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נזכור אותו לעד
    סגור
  • 2.
    חופני
    אסתי 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהי זכרו ברוך כמה עצוב
    סגור
  • 1.
    חופני היקר ז"ל
    שרית 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עצוב לי כל כך.עבורי חופני מסמל תקופה יפה. את תקופת הילדות והבגרות. קול נדיר וחיוך ניצחי. חבל על דאבדין ולא משתכחין. שלא תדעו עוד צער.
    סגור