תרבות ופנאי

בגיל 79: סולן הרולינג סטונס מיק ג'אגר מאורס בפעם השלישית

סולן להקת ה"רולינג סטונס" בן ה-79, שנישא כבר פעמיים בעבר, מאורס בפעם השלישית לרקדנית הבלט מלני המריק הצעירה ממנו ב-43 שנים
מערכת ice | 
טבעת אירוסין (צילום pexels)

רק בשבוע שעבר חברתו של מיק ג'אגר נצפתה עונדת טבעת נוצצת על אצבעה. רקדנית הבלט מלני המריק טענה בכל תוקף כי זו טבעת רגילה, חברים שלה טענו כי זו טבעת אירוסין ומקורבים לזוג טענו שמלני הודתה בטיול האחרון בניו יורק כי היא מאורסת לסולן ה"רולינג סטונס".
 

"מלני הייתה בתיאטרון הבלט האמריקני וסיפרה לחברים שהיא מאורסת למיק", אמר מקורב לזוג לעיתון ה"מירור" הבריטי: "היה לה ברור שהטבעת שלה היא טבעת אירוסין ועכשיו היא ארוסתו, גם המשפחה שלה מבינה שהם מאורסים ומתרגשים". אותו מקור הוסיף כי: "אין כרגע תוכניות לחתונה, אבל למלני זה אומר הרבה להיות מאורסת, כל החברים שלה שמחו בשבילה".
 


מלני, שפגשה את הסולן לפני תשע שנים, צחקה בעבר מהשמועות על אירוסין. בנובמבר האחרון נשאלה על הטבעת וענתה כי מיק אכן נתן לה את הטבעת אבל הבהירה כי הם לא מאורסים. היום כאמור כבר התשובה הייתה שונה.
 

למיק ג'אגר ומלני המריק, שהכירו בטוקיו, יש ילד בן שש בשם דוורו אוקטביאן בזיל ג'אגר. למוזיקאי עצמו נולדו שמונה ילדים מחמש נשים שונות, הבכורה בהם בת 52.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה