תרבות ופנאי

כריסטינה אגילרה תופיע לראשונה בישראל: מחירי הכרטיסים נחשפים

כוכבת ואייקון הפופ הבינלאומית תגיע לישראל להופעה אחת בלבד בלייב פארק ראשון לציון ב-10
מערכת ice | 
כריסטינה אגילרה (צילום לייב ניישן)
לייב ניישן גאה מאד להכריז על הופעתה של כוכבת ואייקון הפופ הבינלאומית כריסטינה אגילרה בישראל. אגילרה תגיע לישראל להופעה אחת בלבד בלייב פארק ראשון לציון ב 10 באוגוסט 2023. מחירי הכרטיסים  מחירי הכרטיסים יעמדו על 365 שקלים לדשא, 645 שקלים לגולדן באזור B ו-675 שקלים לאזור A.
אגילרה, מהזמרות המשפיעות ביותר בעולם הפופ ומי שרשמה שיא מכירות בקטגוריית הפופ של המאה ה-21 מגיעה לישראל לחגוג איתנו 25 שנות פעילות מוזיקלית במסגרתן זכתה באין ספור פרסים ותארים וביניהם 5 פרסי גראמי.

אגילרה דורגה על ידי מגזין הרולינג סטונס כאחת מ-100 הזמרים הגדולים של כל הזמנים, מגזין פורבס דרג אותה כאמן המצליח ביותר של העשור הראשון של המאה ה- 21, ומגזין טיים דרג אותה כאישה המשפיעה ביותר (2007). בשנת 2011 נבחרה להיות אייקון של הקהילה הגאה בארה"ב והראשונה שעיטרה את שדרת הכוכבים ההומו לסבית בהוליווד. למשך כחמש שנים כיכבה כשופטת כירה ב The Voice  האמריקאית לצד אדם לוין ופארל וייליאמס.
בלדת הענק שלה Beautiful נחשבת לאחת הקלאסיקות הגדולות של שנות ה- 2000 ולהמנון העצמה אישית מוביל ב- 20 השנה האחרונות. במצעד העשור של גלגלצ, הגיע השיר למקום השני!
בין להיטיה הבולטים של אגילרה:  Genie In A Bottle, Hurt Ain’t No Other Man, Fighter ,  ,Candyman Dirrty,  What A Girl Wants , Can't Hold Us Down ו- Come On Over, שכבשו את מצעדי ההשמעות והמכירות בכל רחבי העולם.
במקביל  ללהיטי הסולו שלה, שיתפה אגילרה פעולה עם אמנים מובילים ולקחה חלק  בין היתר בלהיטי הענק Move Like Jagger של 5 Maroon ו-Feel This Moment של פיטבול .
ב-2001 הובילה את הקאבר המצליח ללהיט ״ליידי מרמלדה״ מתוך הסרט מולן רוז׳, יחד עם מיסי אליוט, פינק וזמרות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה