תרבות ופנאי

אביב גפן הופיע וחטף: "רוצה שתגיעו להביא לו כסף"

ההופעה של הזמר אמש, בפארק הירקון לעיניי 40 אלף איש, גררה תגובות זועמות של חלק מהציבור, שלא אהבו שאירוע כזה מתקיים, בזמן שיורים רקטות על המדינה
מערכת ice |  1
אביב גפן (צילום פלאש 90/מרים אלסטר)
אביב גפן קיים אמש (חמישי) את "נשף הרוק" שלו לעיניי 40 אלף איש בפארק הירקון, הופעה שהפכה לשנויה במחלוקת, במיוחד על רקע ההרוג הראשון במבצע "מגן וחץ", כתוצאה מטיל שפגע בבית ברחובות.
יועץ התקשורת רונן צור כתב: "גם לי יש כרטיסים לאביב גפן הערב, אבל כשאחיי היקרים במקלטים, אני מרגיש שאין לנו זכות לפזז, לשמוח ולרקוד במופע רוק. לא מוסרי, לא רגיש ואף לא בטוח. אני קורא לאביב גפן ומבקש אישית: לא מתאים היום. עכשיו מעונן".
 
משפיען הרשת יבגני זרובינסקי היה בוטה יותר: "זה מה שקורה עכשיו ברחובות אבל אביב גפן עדיין רוצה שתגיעו להביא לו כסף ולשמוע אותו שר".
 
הפרשן הפוליטי אלדד יניב כתב: "איך המשטרה מאשרת את ההופעה של אביב גפן הערב:
אזעקה אחת והמון אדם עלול להדרס כמו במירון".
העיתונאי גיל משעלי: "שואל את עצמי ולא מצליח להבין. מאיפה האומץ של מקבלי ההחלטות לאשר אירוע של 40 אלף איש בפארק הירקון הערב. באמת שלא מבין. מספיק אזעקה אחת שתגרום לכולם לרוץ כדי לתפוס מחסה ואלוהים ישמור מה שיהיה שם. אם אביב גפן לא היה יקיר החונטה וזה היה מופע של זמר אחר, אייל גולן למשל, נראה לי שהכותרות בנוגע לזה היו אחרות. עצוב".
העיתונאי מיכאל שמש: "התמונות הערב מתל אביב ממש מטורפות: ירי טילים לגוש דן ועשרות אלפי אנשים חשופים לגמרי ללא מרחב מוגן. אפשר לחשוב מה היה קורה אם היו דוחים את ההופעה?".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ההופעה של הזמר אמש, בפארק הירקון לעיניי 40 אלף איש?
    אחד מהעם 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההופעה של הזמר? זמר? הוא זמר? יוצר מוכשר כן אבל זמר? אביב גפן ממש לא זמר.
    סגור