תרבות ופנאי

ישראל שולחת נציגה נוספת לאירוויזיון: זו הזמרת שנבחרה

ענבל רז נבחרה להיות יוצרת התוכן שתייצג את ישראל במשלחת היוצרים מאירופה, שתגיע לתחרות האירוויזיון, תצלם ותעלה תוכן בלעדי מהאירוע, מהמתחם של טיקטוק, ומחגיגות האירוע המתפרסות על כל העיר
מערכת ice | 
ענבל רז אירוויזיון (צילום שי פרנקו)
הזמרת והיוצרת ענבל רז תהיה הנציגה הרשמית של טיקטוק ישראל באירוויזיון. ענבל רז היא מיוצרות התוכן המובילות בישראל. להיטיה הפכו להיות וויראליים בטיקטוק, התנגנו במיטב הפלייליסטים בתחנות הרדיו, והפכו את ההופעות שלה למבוקשות מאד. רז נבחרה להיות יוצרת התוכן שתייצג את ישראל במשלחת היוצרים מאירופה, שתגיע לתחרות האירוויזיון, תצלם ותעלה תוכן בלעדי מהאירוע, מהמתחם של טיקטוק, ומחגיגות האירוע המתפרסות על כל העיר.
בנוסף, זמרים וזמרות ישראליים יבצעו בימים הקרובים גרסאות קאבר לשירי אירוויזיון מכל הזמנים, שיעלו גם הן לטיקטוק כדי לחגוג את המאורע ואת היצירות המוזיקליות שבוצעו בו. זו השנה השנייה ברציפות שטיקטוק נבחרה על ידי איגוד השידור האירופי כשותפת בידור רשמית לאירוויזיון. עם למעלה מ-8 מיליארד צפיות בהאשטאג #Eurovision ולמעלה ממיליארד צפיות בהאשטאג Eurovision2023#, החגיגה השנה צפויה להיות גדולה מאי פעם.
כשותפת בידור רשמית, טיקטוק תוביל שידורים חיים מיוחדים, הופעות בלעדיות באפליקציה, פלייליסטים של מוזיקה ותשתף בתוכן מאחורי הקלעים. החשבון הרשמי Eurovision@ יציג תוכן בלעדי מאחורי הקלעים. שם גם ישודרו בלייב שני חצאי הגמר של האירוויזיון - ביום שלישי ה-9 במאי ויום חמישי ה-11 במאי, והגמר הגדול ביום שבת ה-13 במאי.
כוכב העל של טיקטוק סם ריידר, שייצג את בריטניה בשנה שעברה והגיע שני לאוקראינה עם שירו "SPACE MAN" יהיה שגריר האירוויזיון הרשמי של טיקטוק לאורך כל האירוע. קמפיין בכיכובו של ריידר תחת הכותרת "המקום בו כוכבים נוצרים" מושק כעת. הקמפיין, שמושק בטיקטוק ובליברפול מציג את ריידר, שזכה במקום השני באירוויזיון 2022, מהרהר בדרכו משירה בחתונות ועד להופעתו האגדית על במת האירוויזיון. זאת תחת המסר שניתן לגלות את הדבר הבא בעולם המוזיקה בטיקטוק, כפי שקרה לריידר בעצמו.
בליברפול יתקיים שיתוף פעולה של טיקטוק עם מועצת העיר – ב"מקומות" (places) באפליקציית טיקטוק יוצגו כמה מהמקומות המקומיים הטובים והמומלצים ביותר בעיר על ידי קהילת טיקטוק, טיקטוק תתמוך באתרי אוטובוסים ברחבי ליברפול, ואמנים מקומיים יופיעו בהם יחד עבור מעריצים המבקרים מכל רחבי העולם. בנוסף, טיקטוק תארח הופעה בלעדית של אגדות אירוויזיון בכפר האירוויזיון הרשמי ביום שישי ה-12 במאי. האומנים המופיעים ייחשפו בהמשך.
ריץ' ווטרוורת' מנהל פעילות טיקטוק באירופה, אמר: "הבידור נמצא בליבה של טיקטוק, ואנחנו נרגשים לשתף פעולה עם תחרות האירוויזיון פעם נוספת כדי להביא את הקסם של אירוע המוזיקה החיה הגדול בעולם לקהילה שלנו. ראינו אגדות אירוויזיון מתחילות את המסע שלהן בטיקטוק, כמו סם ריידר הבריטי, ושירי אירוויזיון משגשגים בפלטפורמה הרבה מעבר לתחרות עצמה. אנחנו לא יכולים לחכות לראות מה יהיה באירוויזיון 2023".
מרטין אוסטרדאל, המפקח הראשי של האירוויזיון, אמר: "מיליוני מעריצי אירוויזיון חדשים גילו את האירוע דרך טיקטוק בשנה שעברה, ואנחנו יודעים שמיליונים נוספים יתרגשו מהאירוע המיוחד השנה בליברפול. גם האירוויזיון וגם טיקטוק מספקים פלטפורמה בינלאומית לגילוי מוזיקה ואמנים חדשים ורעננים, ואנחנו מצפים לעבוד יחד ביצירת להיטי ענק נוספים ב-2023".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה