תרבות ופנאי

פוקימון תזכה בתואר מיוחד הזה לכבוד יום העצמאות?

במצעד מיוחד ליום העצמאות במאקו, הציבור מוזמן להצביע לפתיח של הסדרה המצוירת הטוב ביותר בכל הזמנים. עם זאת, עוזי פוקס כבר יודע מי תהיה המנצחת הגדולה בסקירה הנוסטלגית
מערכת ice | 
פוקימון (צילום אינסטגרם)
לכבוד יום העצמאות כבר עלו כמה סקרים הנוגעים במוזיקה הישראלית והטובה בה, אך כעת מגיע סקר חדש שייתן מענה לרצון אמיתי של הציבור - איזה פתיח מצויר הוא הטוב ביותר בתולדות הטלוויזיה הישראלית?
הסקר שמאקו עורכת נוגעת בכל מכל, החל מ'סדריק', 'הדבורה מאיה', 'אוטובוס הקסמים', 'ספיידרמן' וכמובן - 'פוקימון'. בצל ההצבעה שנמצאת בשיאה, עוזי פוקס, ששר את הפתיח האייקוני של 'פוקימון' התראיין וסיפר מי לדעתו המנצח הברור: 'פוקימון'
לדבריו של פוקס: "זה שיר שהפך לקלאסיקה, ולא סתם. הוא להיט ענק ונתפר עליי בדיוק. הייתי מדרג אותו במקום השלישי של השירים האהובים עליי שלי, אחרי 'אין לך מה לדאוג' ו'ילדונת'".
על תחילת הדרך אמר: "היה קשה לדעת לאן זה הולך. לשיר היה את כל מה שדרוש ללהיט, וידעתי שיש לזה פוטנציאל, אבל לא חשבתי שזה יגיע לממדים האלו. עד היום הפתיח הוא הדבר הזכיר ביותר מהסדרה. אני חושב שקיבלתי בזמנו דבר מאוד יפה לידיי. כבוד גדול מאוד נפל בחלקי ואני מאוד אסיר תודה על כך. אני חושב שזה נתפר עבורי. כששמעתי את השיר, ישר אמרתי שהוא מדהים. לפי דעתי 'פוקימון' זה ה-דבר, ואין ראוי ממנו לזכות בתואר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה