תרבות ופנאי

נועה קירל בדרך לזכות באירוויזיון: זו הבשורה המרגשת שקיבלה

שיר שרובו באנגלית אך שזורים בו מילים בעברית. אחרי שבשעות הראשונות 'יוניקורן' לא הרשים יותר מדי את הקהל ושעתיים לאחר השמעתו, קירל ירדה אל המקום השביעי בתחזיות, אבל כעת היא מזנקת שוב אל המקום השישי. הטופ 5 שוב בהישג יד?
מערכת ice |  8
נועה קירל (צילום יוטיוב/ כאן 11)
אחרי שאמש (רביעי) נחשף השיר הישראלי של נועה קירל לאירוויזיון 2023 בליברפול, אנגליה, "יוניקורן" שנכתב על ידי דורון מדלי, מאי ספדיה, ינון יהל ונועה קירל עצמה, השיר שנבחר על ידי ועדה פנימית היה נראה שהוא לא כל כך מתרומם בתחזיות לקראת התחרות, אבל כעת מגיעות חדשות טובןת.
UNICORN הוא שיר שרובו באנגלית אך שזורים בו מילים בעברית. בהצלחה לנועה, מחזיקים אצבעות! בינתיים זה לא הרשים יותר מדי את הקהל ושעתיים לאחר השמעתו, קירל ירדה אל המקום השביעי בתחזיות. אבל היום הוא שוב מזנק אל המקום השישי עם ביקורות חיוביות והטופ 5 שוב בהישג יד.

באדיבות כאן 11
השנה מציינת ישראל 50 שנה להשתתפותה באירוויזיון, מתוכן זכתה 4 פעמים ושבע פעמים דורגה בין חמשת המקומות הראשונים. האם לקירל יש סיכוי אמיתי לזכות, כרגע יש צורך במכונה משומנת.
נועה קירל, מסרה לאחר חשיפת השיר: "כבר תקופה ארוכה שאני שומרת בסוד את יוניקורן, ואין לכם מושג איזו הקלה זו לשתף אותו איתכם סוף סוף! אז אחרי תהליך יצירה ארוך ומרגש עם מיטב היוצרים הטובים ביותר בישראל, אני גאה לייצג את המדינה שלנו עם השיר המיוחד הזה ומבטיחה לעשות הכל, אבל הכל, כדי שאירוויזיון 2024 יתקיים בישראל. תתחילו להחזיק אצבעות!"
כידוע, מזמן לא הייתה למדינת ישראל נציגה באירוויזיון כמו נועה קירל, שמגיעה במעמד של מלכת הפופ הישראלית. מאחר והיא לא זמרת אנונימית, מטבע הדברים הופעה מאכזבת על בימת האירוויזיון יכולה לפגוע לה בקריירה ולכן הדילמה שלה היתה אמיתית.
נועה קירל על החששות מהאירוויזיון (קרדיט כאן 11)
"יש הרבה להפסיד." אומרת קירל בסרט. "שחס וחלילה יקרה איזה משהו פוליטי במדינה, שישפיע על ההחלטה על המקום שלי באירוויזיון, שהביצוע לא ילך מספיק טוב, שהשיר לא יהיה מספיק טוב. זה לא שאני באה אנונימית, וזה יחשוף אותי ויעשה לי רק טוב. אם זו תהיה חשיפה לא טובה זה יכול גם לעשות לי רע לקריירה".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    חוץ מלעשות הרבה אירובי על הבמה ...
    גיל 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ... לא נשאר הרבה מה "לעשות הכל" , השיר משעמם לא הצליחו להגיע ללחן / מלודיה וכו...שעושים שיר ללהיט כיפי. לא נורא , יש עוד דברים בחיים להתעסק בהם.
    סגור
  • 7.
    נועה.
    סתם 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשכחו מזה. כי היא לא תזכה וגם לא קרוב לזה. השיר גרוע ולא קליט. מתי תבינו שנועה זה יחסי ציבור. כי זמרת היא לא. עוד בחורת פופ ולא יותר מזה.
    סגור
  • 6.
    זה לא שיר זה רעש (ל"ת)
    לא יעבור לשלב הגמר 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    נראה שהקטע בישר "פנומנל" פשוט הושתל שם ולא קשור לשיר. (ל"ת)
    רועי 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מציע שתביא איתה פופקרן
    יוסי 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריכה אותו בשביל הסרט שבה היא נמצאת...
    סגור
  • 3.
    מקום 5- מהסוף! (ל"ת)
    מורן 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 2.
    דווקא יצא לה משהו טוב מאוד
    Mtlk 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אהבתי. חייב להגיד שלפני ששמעתי את השיר הייתי מאוד סקפטי. עכשיו אני סתם קרח.משני הצדדים. אולי כי זה העיף לי את השערות. בקיצור הפתיעה לטובה.
    סגור
  • 1.
    תגובה
    רואי 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שיר יפה ומאחל בהצלחה לנועה
    סגור