תרבות ופנאי

ליטל שוורץ בהתייחסות מפתיעה לגוף שלה: "מה שצריך ליפול – שיהיה נפול"

"ניתוח הרמת פנים בעתיד לא בא בחשבון מבחינתי – אני לא מרימה כלום ולא נכנסת מבחירה להרדמה. מה שצריך ליפול, שיפול ושיישאר נפול
מערכת ice | 
ליטל שוורץ (צילום: תום מרשק) (צילום יח"צ)
הקומיקאית ליטל שוורץ, התראיינה במגזין "את" בנוגע לשגרת הטיפוח שלה, איפור ועולם האסתטיקה. זה מה שהיה לשוורץ לומר בנגוע לטיפולי אנטי אייג'ינג: "עוד לא התחלתי, אבל כבר העירו לי על הקמטוטים שיש לי בצידי העיניים אז קבעתי לעבור בוטוקס ולהזריק גם במצח אצל ד"ר אורי איתן. ניתוח הרמת פנים בעתיד לא בא בחשבון מבחינתי – אני לא מרימה כלום ולא נכנסת מבחירה להרדמה. מה שצריך ליפול, שיפול ושיישאר נפול. הסיבה: אין לי אומץ, אני פשוט מפחדת. אם היה טיפול שמרים בלי הרדמה, אולי הייתי עושה".
"אני לא פוחדת מהתבגרות, אני מקבלת את זה ואפילו אוהבת את זה. אני רואה את הקמטוטים בפנים, מודעת לזה שהגיל עושה את שלו, ועדיין, יש משהו יפה בלהתבגר. בעיניי אני נראית היום יותר מאשר שנראיתי פעם. לפעמים אני מקנאה בבנות שבעים במכון הכושר, בנות ה-16 שמות מגבת כשהן מתלבשות, ואלה? לא אכפת להן איפה הציצי נמצא", הוסיפה הקומיקאית.
כשנשאלה בנוגע לשגרת הטיפוח שלה, שוורץ אמרה: "יש לי סוג עור רגיל נוטה ליבש ורק בחמש השנים האחרונות התחלתי לטפל בו. יש לי עור טוב, עניין של גנטיקה ולא נעים לי להשתחצן, אבל הוא אף פעם לא היה בעייתי ומעולם לא היו לי בנערות פצעי בגרות.  אני לא מפנקת את עצמי בטיפוח, עושה רק מה שצריך כבסיס בשביל לשמור על העור. לפעמים אני מתעצלת ואחרי הופעות הולכת לישון עם האיפור ואני קמה אללה יוסטור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה