תרבות ופנאי

האם התגלה מי אביה האמיתי של קלואי קרדשיאן?

או ג'יי סימפסון התראיין לפודקאסט Full Send Podcast ונשאל על השמועות שטענו כי הוא אביה האמיתי של קלואי קרדשיאן. זה מה שהיה לו להגיד על יחסיו עם קריס ג'נר
מערכת ice |  1
קלואי קרדשיאן (צילום אינסטגרם)
מאז תחילת שנות ה-90 ישנן שמועות שאו ג'יי סימפסון ורוברט קרדשיאן היו חברים טובים, אלא גם חלקו את אותה איתה, קריס ג'נר. חלק מהשמועות שעלו, טענו כי סימפסון הוא אביה האמיתי של קלואי קרדשיאן.
סימפסון התראיין לפודקאסט Full Send Podcast והזים את השמועות וטען כי השמועות רחוקות מהמציאות. לטענתו, קריס אינה הטעם שלו כלל ולפי מה שהוא יודע, גם היא אינה נמשכת אליו כלל. רק בשלב יותר מאוחר לפתע "נזכר" שהיא הייתה נשואה לחברו הטוב, ואמר "אז יש את זה".

לגבי מי אביה האמיתי של קלואי, הוא לא אישר כי מדובר ברוברט, אלא טען כי יש אפשרות שאביה של קלואי הוא גבר אחר. לפי השמועות שהגיעו לאוזניו, קריס לא הייתה נאמנה לרוברט והיה לפחות גבר נוסף אחר בחייה.
סימפסון טען ש"היו ימים" שבהם יחסיו עם משפחת קרדשיאן היו טובים, אפילו לאחר שזוכה מהרצח הכפול בהתחלה. לטענתו, קריס התחננה בפניו בפעם הראשונה שנפגשו לאחר הזיכוי, שילך לאיזה "משחק גולף טוב" עם בעלה החדש באותם הימים, ברוס ג'נר, לימים קייטלין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שהכין את הכתבה
    ניר 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להגיש מכתב התפטרות ולפנות את התא שלו במיידי. ביזיון המקצוע תתבייש.
    סגור