תרבות ופנאי

סטטיק בדרך להיכל מנורה? בן הזוג החדש סגר תאריך

בצל הפרידות המתוקשרות והכפולות, לירז רוסו, שמסתגר בווילה בקיסריה במסגרת הריאליטי לקריירת הסולו שלו, יכול כבר לדמיין איך הוא עולה לבמה הגדולה בהיכל בתל אביב, כאשר איתי לוי יערוך מופע 360 בחודש ינואר 2023, האם יבצעו את הדואט החדש?
מערכת ice | 
סטטיק בקמפיין פרטנר (צילום מיכה לובטון)
רק בתחילת החודש סטטיק התחיל בשהותו של חודש ימים בווילה מפוארת בקיסריה, כחלק מהפרויקט המוזיקלי החדש שעליו הוא עובד על יצירת אלבום ומופע סולו חדש לאחר הפרידה המתוקשרת מבן אל תבורי, שיושקו בתום חודש נובמבר וכבר שיתוף פעולה ראשון ומסקרן עם איתי לוי, עשוי להוביל להופעה בשיר במהלך אחד המופעים הקרובים.
בווילה בקיסריה, סטטיק התחבר לראשונה לבן זוג מקצועי, הראשון מאז הפיצול מתבורי. הראפר כבר הקליט דואט עם לא אחר מאיתי לוי, שילוב שמעורר תהיה גם על הסגנון הדומה לשילוב של סטטיק הראפר עם בן אל שהיה אמון על החלק המסולסל יותר של שיריהם המשותפים.
 
כתבה על סטטיק מתוך 'גיא פינס'
הראפר מסתגר בווילה יחד עם המפיק המוזיקלי הצמוד שלו ג׳ורדי ויוצרים נוספים, כאשר כל מה שקורה בווילה מצולם ומתועד על ידי הבמאי הדוקומנטרי גל רז, שיביים סרט דוקו על הפרויקט החדש בחייו של סטטיק שיצא לדרך עצמאית.
בינתיים איתי לוי כבר סגר מופע 360 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב שייערך בינואר 2023 והשאלה המסקרנת היא האם סטטיק יוזמן כדי לבצע את הדואט החדש של השניים על הבמה?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה