תרבות ופנאי

אחרי 19 עונות: כוכבת האנטומיה של גריי עוזבת

השחקנית אלן פומפאו שגילמה את הדמות מאז 2005 נפרדה: "אני אוהבת אתכם בטירוף ומעריכה אתכם בחזרה. זו לא הפעם הראשונה שלכם ברכבת ההרים... אתם כבר יודעים שהמופע חייב להימשך ואני בהחלט אחזור לבקר. עם הרבה אהבה והכרת תודה עצומה"
מערכת ice | 
אלן פומפאו (צילום אלן פומפאו אינסטגרם)
ההודעה הזו ריסקה הערב (חמישי) מיליוני מעריצים ברחבי העולם. השחקנית אלן פומפאו ששיחקה את דמותה של מרדית׳ גריי במשך 19 עונות של סדרת הדרמה 'האנטומיה של גריי', פורשת מהסדרה ולא תמשיך לעונות הבאות, אם יהיו כאלו.
במסר שכתבה לעוקביה ברשתות החברתיות, ציינה: "אני אסירת תודה ומודה לנצח על האהבה והתמיכה שכולכם הראתם לי, מרדית גריי והתוכנית במשך 19 עונות! לאורך כל זה... שום דבר מזה...לא היה אפשרי ללא המעריצים הטובים בעולם. כולכם חלק וכולכם הפכתם את הנסיעה לכל כך מהנה ואייקונית!!".
 
עוד הוסיפה: "אני אוהבת אתכם בטירוף ומעריכה אתכם בחזרה. זו לא הפעם הראשונה שלכם ברכבת ההרים... אתם כבר יודעים שהמופע חייב להימשך ואני בהחלט אחזור לבקר. עם הרבה אהבה והכרת תודה עצומה".
האנטומיה של גריי שעלתה לשידור לראשונה ב-2005, היא תוכנית הפריים-טיים התסריטאית הארוכה ביותר המשודרת כעת ב-ABC, וסדרת הפריים-טיים התסריטאית הארוכה ביותר שמועברת על ידי ABC. הצלחת הסדרה הזניקה סדרות קבועות רבות, כולל את צות השחקנים פומפאו, דמפסי ואוה, להכרה עולמית; הם היו בין חמשת שחקני הטלוויזיה המרוויחים ביותר ב-2013.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה