תרבות ופנאי

לראשונה בישראל: טורניר גיימינג עם הכוכבים הגדולים בעולם

משרד החוץ והפילנתרופ סילבן אדמס מביאים לישראל בתחילת 2023 את כוכבי הגיימינג הבולטים ממדינות הסכמי אברהם, מארה"ב ומאירופה לטורניר E-SPORT
מערכת ice | 
גיימינג (צילום Istock)
אחרי שהביא לישראל את תחרות האופניים ג'ירו ד'איטליה ומשחקי ספורט בינלאומיים נחשבים, הפילנתרופ סילבן אדמס מביא לישראל גם טורניר גיימינג E-SPORT.
כוכבי הגיימינג הגדולים בעולם צפויים להגיע לישראל לתחרות שתתקיים במשך כשבוע, כך פרסם ידיעות אחרונות. בטורניר שישודר ברחבי העולם וישלב צילומים מישראל, בדומה לתחרות האירוויזיון, ישתתפו נבחרות ממדינות "הסכמי אברהם" (איחוד האמירויות, בחריין, סודאן ומרוקו), וכן כוכבי גיימינג מארצות הברית ואירופה. משרד החוץ ישקיע בטורניר כחצי מיליון דולר.

הטורניר צפוי להתקיים בתחילת 2023 וכל אחת מהמדינות תשלח את 10 הגיימרים הטובים שלה. סגן שר החוץ היוצא עידן רול (יש עתיד), שיזם את הטורניר, אמר לידיעות: "פלטפורמות ה-E-SPORT צומחות ועולות בשנים האחרונות ומהוות עבורנו דרך ייחודית להגיע לקהלים חדשים של מיליוני בני נוער ולהכיר להם את הסיפור הישראלי המגוון ואת מדינת ישראל כפי שמעולם לא שמעו עליה, דרך שלל משחקי המחשב האהובים עליהם. המשחקים יצרו כוכבי על המשחקים זה נגד זה כשצופים בהם בזמן אמת עשרות מיליוני צופים, בעיקר בני נוער, מרחבי העולם".
ענף הגיימינג הפך למיינסטרים ברחבי העולם בשנים האחרונות, ובמיוחד בתקופת הקורונה, אז עלתה המודעות לכוחו של הגיימינג כמחבר בין אנשים, כמקור בידור, וכן ככלי להעצמת אישית. מחקרים מראים כעת כי הגיימינג המתפתח יכול לשפר מיומנויות נחוצות לקריירה בתחום ה-STEM (הנדסה, טכנולוגיה, מדע, ו-מתמטיקה). Dell Technologies שאספה נתונים ממחקר שנערך באוניברסיטת סארי מצאה כי גיימריות ששיחקו מעל 9 שעות של משחקי וידאו בשבוע הן בסבירות גבוהה של פי 3.3 ללמוד תחומי הנדסה, טכנולוגיה, מדעים ומתמטיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה