תרבות ופנאי

האקסית של אלה לי חוטפת מחצרוני: "ערביה כפוית טובה"

פרופ' אמיר חצרוני במתקפה חריפה נגד מאיה ג'ריס, האקסית של הזמרת אלה לי להב, על רקע תמיכתה באיתמר בן גביר בבחירות: "?ערבים טובים גורשו וערבים פחות טובים וכפויי טובה הגיעו וקיבלו דירת עמידר בחינם"
מערכת ice |  2
אלה לי להב (צילום אינסטגרם)
אחרי שחשפה שהיא הצביעה לאיתמר בן גביר ולרשימת הציונות הדתית במסגרתה רצה לכנסת מפלגת 'עוצמה יהודית', מאיה ג'ריס, שעלתה רבות לכותרות על רקע הזוגיות המתוקשרת שלה עם הזמרת אלה לי להב, כולל הפרידה בין השתיים, טענות לבגידה עם סטטיק ומאבק משפטי ארוך בינה לבין אמא של אלה לי וכמו כן, גם מול סטטיק בעקבות הטענות המדוברות על בגידה, חוטפת כעת מכיוון לא צפוי - פרופ' אמיר חצרוני.
אז כאשר הציונות הדתית, ואיתה גם איתמר בן גביר, שמייעד לעצמו את תפקיד השר לביטחון פנים, בדרך לכנסת עם לא פחות מ-14 מנדטים, הפרופסור אמיר חצרוני בחר לתקוף את ג'ריס, שכזכור חשפה כי הצביעה לרשימת הציונות הדתית, זאת חרף היותה חברת הקהילה הגאה, וכמו כן, גם ערביה.

בציוץ שהעלה חצרוני בנוגע למאיה ג'ריס כתב בחריפות כך בצירוף תמונתה: "הדבר הזה תמך בבן גביר. חשוב להדגיש, שכאשר אני מדבר על חילופי אוכלוסין כפויים ב-1948 - ערבים טובים גורשו וערבים פחות טובים וכפויי טובה הגיעו וקיבלו דירת עמידר בחינם - אני לא מדבר על תופעה מוחלטת אלא על נטייה כללית. ישנם חריגים - כמו שאתם יכולים לראות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאיה ג'ריס לא ערביה
    יעהבס 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא שזה משנה, אם היא היתה, אבל רק בשביל להיות מדוייקים היא לא. לחצרוני יש מין הומור כזה שהוא קורא בו לכל המזרחיים ערבים
    סגור
  • 1.
    איזה גזען מגעי, פרופסור עלק. חוסף את פרצופו האמיתי.
    קצת שפיות 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גם אני לא סובל את הקשקשן הזה בן גביר. איש טיפש ובהמה. אבל להתבהם על מי שתומך בו
    סגור